ziek; wat te doen?

Heel veel beterschap voor het arme ventje!

Groetjes,
Nelly.

ach gossie, dat mannetje...

hopelijk gaat het vandaag wat beter?

liefs Jenneke

Heel veel beterschap met je mooie mannetje. Ik hoop dat hij snel weer een beetje fit is.
Groetjes happyM.

Hee Ellen,

Naar zeg dat ie zo ziek is... Hoe is het nu met 'm? Weer een beetje je eigen druktemakertje terug? Hoop het voor je en anders: beterschap!

Liefs
Susan

Hoi Daisy,

Ik wil je niet bang maken maar....... Hou t echt goed in de gaten!!! Vertrouw je t niet: Bel de dokter! Echt doen hoor.
Onze dochter van net 3 was vorig weekend ziek, overgeven tot en met en drna ook nog waterige diarree. Na n dag kregen wij al van de dokter dom peridon zetpillen voor haar maar dat ging niet ( tegen t  overgeven). zaterdag weekend arts en zondag weer, die stuurde ons door omdat ze ernstig uitgedroogt was! Ik heb t al n keer verteld in n eigen topic maar hou echt je kindje in de gaten. Ons meissie was helemaal slap etc... Ze was 10% van dr lichaamsgewicht kwijt en ik zag dr gewoon dunner worden. Ik ben nog nooit zo geschrokken eigenlijk. Ze heeft n aantal dgn in t ziekenhuis gelegen aan n infuus, dag drna zelfs n dubbel infuus en dat gun je echt niemand en al helemaal je kindje niet.
Hoop dat t goed gaat met je kleintje. Heel veel sterkte en Beterschap Julian!
Groetjes Reimara m v Zoë en Nëo

Terug
Bovenaan