Ziek...

A

Anoniem

Guest
B'Elanna is ziek.... en zielig...... en dát weet ze.
Heel de nacht heeft ze lopen spoken, door haar verdopte deusje (verstopte neusje )
En een flinke verhoging te pakken, ik hoop zóóóó dat die eelndige kiesjes nú doorbreken.. eergisteren was het nl ook al pet.
Elk uur van de nacht wordt ze wakker omdat ze geen lucht krijgt, en daardoor ook niets wil eten. Afgelopen nacht pas weer eens 120cc opvolgmelk op, en nu is ze weer wakker en ligt heerlijk aan een fles pap... ben benieuwd of die op gaat.

We zijn wel al om 21.30 uur naar bed gegaan, omdat we wisten dat het een ruk-nacht ging worden.. en dát heeft (voor mij iig) wel geholpen in mijn rust.

Groetjes Debby

He Debby mv B'Elanna,

Wat balen zeg; en zo zielig. Arm lief meisje.
En wat vervelend ook die onrust 's nachts.
Heel veel sterkte toegewenst in elk geval; ik hoop echt voor jullie dat die kiezen er gauw doorkomen.

Groetjes Ida

Dank jullie wel!!!
Wat lieffffffff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Debby

Ach zo sneu zijn ze dan he. Geef haar maar lekker veel knuffels maar dat doe je vast al. Is dit de eerste keer dat ze ziek is? Die tandjes ik word er ook radeloos van.

BETERSCHAP

Hi Debby...

wat zielig voor jullie kleine meid (en ook voor jou natuurlijk).

Heel veel beterschap gewenst!!

Liefs Monique

Ach, wat sneu zeg! Geef haar maar een   van Efraim.
En hopelijk gaat het vannacht beter!

Hoi,

Nou ik hoop het ook... en als ik kijk naar hoe ze vandaag een gat in de dag heeft geslapen....
Hoop dat dat vannacht doorzet  heyyyyyy ze is (eindelijk!!!) wakker...
ff lekker knuffelen en kijken of ze wat wilt... de pap fles is trouwens het enige wat ze tot nu toe wilde. De boterham heeft ze laten staan, en maar 80cc (ooguit) van een fles op.
Iemand nog tips???Ik krijg er (te)weinig in....en ze eens even kijken of ze nog van de fles op heeft... deze ontaarde moeder heeft'm mee haar bedje in gedaan, tja, je moet wat hé??

Groetjes Debby

Terug
Bovenaan