Ziek...

Hoi,

Ik weet niet of het bij B'Elanna er in gaat, maar je kan van chiquita vruchtensap kopen met banaan. Die is wat dikker en wat zoeter en haalt de scherpe randjes van de vruchtensap. En anders gewoon pap blijven geven tot ze d'r bij neervalt . Misschien van die smaakjespap?

In ieder geval een heeeeeeeeele dikke knuffel voor zowel moeder als dochter.

KT

Hoi Debbie.

Ik lees nu pas alle berichtjes vluchtig door,ben deze week weinig aanwezig geweest.
Teun krijgt boven 3 tandjes tegelijk en de rest is hetzelfde verhaal als dat van jou
Verstopte neus en huilen als hij naar bed moet,en idd s`nachts weer een halve fles.
Eigenlijk wil ik dat niet doen maar zoals vannacht is het van 2-4 bal en wil ik graaaaag slapen,dan is het laatste redmiddel de fles.
Ik leef dus erg met je mee en hoop dat we snel onze welverdiende nachtrust weer terug hebben!!     Succes!!!

Groetjes Mikkie.

Sorry,door mijn slaapogen niet goed gelezen dat ze geen fles wil ipv wel een fles

Groetjes Mikkie

Ze heeft er wel wat van op hoor...
En ja, je grijpt idd naar middelen die je idd ook weer "af moet leren" maar ja...
voorlopig ben ik echt ge-bro-ken, en eigenlijk ook stom van me... ik had ook vanavond vroeg naar bed kunnen gaan.
Maar ja, als je ook de hele dag met die kleine op loopt ben je blij.. eindelijk eens tijd voor jezelf te hebben hé??
Maar goed... ff afkloppen, tot nu toe gaat het redelijk... en de nachten hiervoor begonnen allemaal al om 21.00 uur, met rommelen.. en het is voorlopig stil... ik blijf duimen dat die ellendige kiezen er nu gaan komen, en op naar de volgende rits!

Groetjes Debby

Hoi Debby,
Hoe gaat het nu met haar??? Ik hoop weer een stukje beter
Lukas heeft ook zo'n tijdje superslecht gegeten en geslapen (een paar dagen) nou, ik propte er ook alles in wat me lukte, was al blij als hij een fles dronk en wat fruit at. Krijgen ze in ieder geval hun vocht binnen, en voor de rest is het echt niet erg als het een paar dagen wat minder is, word je heel bezorgd van, weet ik, maar misschien helpt het als je bedenkt dat ze daar echt wel tegen kunnen, wij hebben ook mindere trek als we ziek zijn. Maar goed, ondertussen probeer je van allles he?! Ik ben Lukas ook gewoon 's nachts flesjes gaan geven hoor, was blij met alles wat ie dronk, nou en ik hoefde het hem echt niet af te leren. Toen hij weer beter was en zijn tandjes door waren stopte het vanzelf (dus maak je daar geen zorgen om!) Sterkte, beterschap en liefs

Ik dacht toch écht dat ik vanochtend een stukje had geschreven?? niet dus.... hmmmm.
Maar goed, de nacht is redelijk verlopen, ik heb er ook niets ingestopt...
Maar wat jij zegt géén zorgen maken... klopt (gedeeltelijk) ook wel...

Over het eten maak ik me ook niet druk, ze heeft spekkies zat waar ze op kan teren.
Maar ze dronk ook amper... en dan heb ik het over 150cc per dag, wat zeg ik.. ik mag blij zijn als ze dat redde!! En na 2 á 3 dagen, maak ik me zorgen ja.
Als het gisteravond nog niet had gebeterd had ik bij de HAP gestaan hoor.. ze had dus ook totaal geen plasluiers meer (2 dagen al niet), ik ben als de dood voor uitdroging, en het kan nu zeker met dit weer héél hard gaan.
Maar goed, ze drinkt (en eet) weer goed, het kwam puur door keelpijn! Ik weet het zeker.. ze heeft ons ook aangestoken! Cadeautje!!!!

Groetjes Debby

Fijn dat het weer beter gaat met B'Elanna! En een dikke voor jou... want uitzieken zal er niet echt inzitten...

KT

Terug
Bovenaan