Hoi,
Omdat Kay een week te laat was geboren had hij moeite met zijn zuigreflex. Dit is een bekend probleem bij kindjes die overtijd zijn. Hij wilde dus niet drinken, wist dus niet van nature hoe dat moest maar had wel dorst.
Ik was bevallen met de keizersnee dus lag in het ziekenhuis met Kay naast mij op mijn kamertje (had gelukkig een kamer voor mij alleen).
Kay huilde ongelogen van 22.00 s'avonds tot s'morgens 05.00 uur aan een stuk met tussenpozen van 3 minuten. Ik was helemaal kapot! Ik kon ook moeilijk over dat glazen bedje van Kay buigen om hem te troosten of een speen te geven.
Na tig keer een zuster te hebben gebeld met de vraag iets voor me te kunnen betekenen werd Kay een klein gedeelte van de nacht meegenomen zodat ik kon slapen. Echter kregen zij Kay ook niet stil. De volgende dagen kon ik het dus zelf uitzoeken want ik moest er maar vast aan wennen... Thuis is het straks ook misschien zo was hun reactie..
Je kunt je vvoorstellen dat ik helemaal kapot was. Pijn van de keizersnee en kapot van 3 nachten niet slapen. Ook het gehuil kon ik even niet meer horen (Kay kan héél hard huilen). Gelukkig was dit na een weekje weer goed en dronk Kay eindelijk goed.
Ik heb alleen maar positieve dingen zeggen over het ziekenhuis,.. Maar die ene nachtzuster,.. pff,.. krijg er jeuk van aan m'n handen! Ik heb dit ook toen ik mocht gaan na 2,5 dag gemeld aan de afdeling. Tsja,..
Esmé mv Kay