ziekenhuis koffertje al kaar??

hallo dames

ik ben 5 mei uitgeteld, en t liefste wil ik thuis bevallen... de kraamzorg advieseerde dat je je ziekhuiskoffer met 34 weken voor de zekerheid klaar moet hebben staan.
aan de ene kant kan ik t me goed voorstellen, stel t kindje wilt eerder komen dan hoef je niet meer alles bij elkaar te zoeken, maar aan de andere kant vind ik t ook wel eng! heb telkens t idee dat ik die 5 weekjes nog nodig heb om voor te bereiden... hihi
weet ook niet goed wat ik aan wil hebben als ik moet gaan bevallen niet dat je dat dan wat uit maakt, maar nu ik verlof heb ga je wel over 'stomme' dingen nadenken...

iemand tips of dezelfde probleempjes?

liefs sammes

HoiHoi,

Ik heb mijn ziekenhuis koffer al een paar weken klaar staan..aangezien ons dochtertje 6 weken te vroeg was
Ik ben n 34 weken en 5 dagen zwanger van ons 2de meisje en ik ben 10 mei uitgerekend.
Ik heb in de afgelopen 2 weken 3 x in het ziekenhuis gelegen met hevig bloed verlies.
Dus ik heb me koffer al 3 x moeten gebruiken.
Hoop dat het nu even rustig blijft.

Groetjes

ik loop achter.

bij de eerste had ik alles allang klaar. nu kwam er steeds van alles tussen. Ga deze week nog even de woonkamer verbouwen en dan heb ik nog 3 weken om alles af te maken. Moet het babykaartje nog maken, vluchtkoffer inpakken, alles wassen en klaarzetten. Het lijkt veel maar als het goed is, is het binnen een week allemaal gebeurt. Zo niet dan heb ik een probleempje...hi hi hi.

bij mij staat ie ook al zo goed als klaar.. niet alleen voor de bevalling, maar ook voor mocht ik voor de tijd in het ziekenhuis belanden (ervaring..)dus staat al een tijdje..

ook ik moet nog van alles doen.. babykamer is pas dit weekend afgekomen (op de commode en een aantal kleine afwerkingkjes na) en verder zitten we nog steeds in een dikke verbouwing!

morgen 36 weken! en als ik voor mezelf spreek mag de kleine over n week wel komen.. spreek ik voor vriendlief ent huis.. dan wacht nog ma 4 weken.. haha

succes!

Bij mij zijn alleen de kleertjes gewassen. De babykamer is nu nog een zooitje. BIj de eerste had ik ook alles al veel eerder klaar staan. Morgen 36 weken, dus wordt wel tijd. De planning is eind van de week alles klaar te hebben.

En als de nood aan de man is, staat de wieg binnen een uurtje. Mijn schoonmoeder zou deze week het beddegoed van het wiegje wassen en het wiegje klaarmaken (familiewieg van mijn man). En spullen voor het ziekenhuis kunnen later ook nog gebracht worden... Desnoods rijd manlief maar een paar keer op en neer.

Ik ben vandaag 36 weken en ga vandaag de tas klaar maken! Ik vind het opnieuw toch weer vreemd dat ik over een week al thuis mag bevallen of dat de baby al binnen een maand kan komen! Het gaat er nu echt om spannen!

ik hou 3 mei of later in mijn gedachten... dat geeft me een beetje rust en leert me te relativeren. Als ik me bedenk dat het volgende week al thuis geboren mag worden, krijg ik direct de kriebels... ik wil nog wel wat schoon maken!! En het mag nog wel even blijven zitten. Ik ben het zwanger-zijn nog lang niet zat!

Hoi dames,

ik ben nu 34 weken zwanger en heb toevallig gisteren op de lijst van de kraamzorg gekeken wat er allemaal in de koffer voor het ziekenhuis moest. Ik heb al een aantal spullen ingepakt. Hopelijk ga ik het niet nodig hebben en kan ik lekker thuis bevallen. Ik ben 14 mei uitgerekend en hoop ook dat ze rond die tijd komt.

Ik moet nog twee weken werken en dan hoop ik dat ik nog even de tijd heb om een beetje bij te komen.

Groetjes Silvia

Ik ben pas 33 weken (25 mei uitgerekend), wij hebben alles klaar behalve de vluchtkoffer. Daar wacht ik nog even mee.... anders heb ik helemaal geen geduld meer denk ik haha. Is voor ons de eerste dus wij hebben al lange tijd alles klaar. Bang iets vergeten te zijn of niet goed ofsow haha.

Terug
Bovenaan