Ziekenhuis koffertje???

Whahahaha! Fantastisch.........
Ik heb gisteren mijn babywas, het beddengoed en de kleinste maatjes kleding, gedaan, maar had alles zo netjes uitgeklopt en opgehangen dat ik er zonder strijk werk van af lijk te komen...............maar mijn strijkgrens ligt waarschijnlijk erg hoog........
Kan natuurlijk zijn dat als de nesteldrang echt toeslaat dat ik alles alsnog met een stoomstrijkijzer te lijf ga............

Leuk shirt trouwens...........heb hem ook...................

HIhi ja eigenlijk.. als het aan mij ligt vindt ik dat strijken niet echt nodig alleen voor bepaalde kleertjes (jurkjes) maar ik vind t het om de één of andere mystieke reden (nesteldrang?) gewoon echt oprecht leuk nu.... Mijn vriend profiteert ervan want nu heb ik ook gelijk een paar van zijn shirtjes gestreken hahaha

Leuk he strijken?! Ik strijk alleen de eerste keer alles, dus inclusief de lakentjes. Heb toen ik alles ging wassen wel lekker alle rompers in de droger gegooid hoor! Geen zin om die te strijken. Ook de hydrofiele luiers laat ik voor wat het is. M ´n zoontje gebruikt ze ook nog, dus die ga ik niet strijken.

Weet ook eigenlijk niet meer hoe ik het precies met alle kleertjes deed twee jaar terug. Volgens mij gooide ik ook wat in de droger. Maar verder ben ik wel iemand die veel strijkt..

Als ik nu naar boven loop, ligt er ook weer een hele berg op me te wachten....
Zucht, ga straks wel lekker studderen met dit heerlijke thuiszit weer!

Hier worden alleen de hydrofielluiers gestreken die ik in de wieg en het ledikantje gebruik voor het spugen e.d.

Die ik gebruik voor het afdrogen na het badje worden niet gestreken, omdat ze dan beter het vocht opnemen en het afdrogen sneller en makkelijker is. Die tip kreeg ik toen ons zoontje een paar weken oud was en ik merkte echt heel duidelijk het verschil.

Groetjes,
Susan

Terug
Bovenaan