Ziekenhuis of thuis bevallen?

Hoi meiden,

Als alles weer goed gaat, wil ik weer lekker thuis bevallen!! Vond het heerlijk om in mn eigen omgeving te zijn. Nou is mijn dochtertje binnen drie uur bevallen na de eerste wee, zonder narigheid....dat scheelt denk een heleboel. Maar ja je weet nooit hoe het de volgende keer gaat, laat het maar over me heen komen!
Groetjes mamavanbijnatwee 24 wkn en 2 dgn

ik gan naar het kraamhotel by mn eerste ook gedaan heerlijk was dat....
dus als alles verloop zoals by de eerste beval ik weer in het kraamhotel.........

groetjes 22w en 3 dgn.....

Ik wil nu graag thuis bevallen.
bij de eerste had ik een medische indicatie maar ook voor mijn eigen gemoedsrust.
maar de eerste liep zo soepel dat ik het nu wel aan durf om thuis te bevallen.

liefs lenie vandaag 24 week

Ik moet in t ziekenhuis bevallen. Mijn dochter is na ruim 42 wk met een spoed keizersnee ter wereld gekomen dus moest ik sowieso weer in t ziekenhuis bevallen bij een volgende. Sta ook onder controle bij de gynaecoloog.
Ik ga deze keer wel aan zwangerschapsgym mee doen. Heb de eeste "les" de 30e al. Ben benieuwd. Ga meer voor de gezelligheid (hoop ook dat die er is en niet alleen maar van die sepelsaartjes) dan voor iets anders hoor.

Ook ik moet in het ziekenhuis bevallen op medische indicatie.
Vanwege zwangerschapsvergiftiging en het loslaten van de placenta.

Verder doe ik hier ook niet aan gym,joga etc.

Wij gaan( als alles mee zit) ook weer in het ziekenhuis bevallen. Van de 1e ook gedaan, omdat mijn man dat doet een fijner idee vond. Mij maakte het niet zo veel uit. Nu ook gewoon weer en heb ook weer dezelfde verloskundigenpraktijk want die zit in het ziekenhuis. Het ziekenhuis is nog geen 10 min lopen van ons huis en ongeveer 5 min met de auto. Dus lekekr dichtbij.

Aan een cursus doe ik niet en heb ik van de 1e ook niet gedaan en die is ook wel goed ter wereld gekomen. Ik hou niet zo van dat soort dingen.

Ik wil ook thuis bevallen. Is tot 2x toe prima gegaan. Ik vind het fijn dat ik dan lekker in mijn eigen omgeving ben. Samen met mijn man ga ik de cursus samen bevallen doen. Niet alleen om me goed voor te bereiden, maar natuurlijk ook voor de gezelligheid!

x Taraneh (24,6wk)

Terug
Bovenaan