Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zo ff een reactie vanaf hier, de beeb doet nog goed zijn best. De ctg's zijn elke x goed zal van de week nog wel een echo krijgen en dat is natuurlijk wel weer spannend. Verveel me nog niet hier heb internet en tv dus komen de tijd wel aardig door.
Sterkte zeg! Niks om de hele tijd te moeten blijven! Maar als de beeb goed zijn best doet is dat natuurlijk al heel lekker! Hoop dat ie besluit ook maar te gaan groeien!
Fijn dat alles goed gaat Yvonne! En dat je je nog niet verveeld! Lekker beetje alle leuke kindersites afstruimen joh, misschien een tip je kan een kraamlijstje maken op lijstje.nl
kan je allemaal websites toevoegen met jou gevonden ideeen... bijv www.ikenik.nl is een hele leuke met allemaal leuke spulletjes!
rust lekker uit en hopelijk horen we je snel!
Ze hebben me weer los gelaten uit het ziekenhuis mag toch de laatste weekjes thuis doorbrengen... de navelstreng bleek toch wel heel goed te zijn. Moet alleen 2x per week weer komen voor een CTG en Doppler (navelstreng onderzoek) en 1x in de 2 weken een groeiecho. Ik kan me dagen nu echt gaan aftellen want het wordt rond de 37 weken gehaald. Dus ongeveer net na de kerst want ben de donderdag voor kerst precies 37 weken zwanger. Dus wordt het toch een 2010 kindje zoals het er nu na uit ziet! Erg spannend wel natuurlijk maar we wachten rustig af...als ik dat al ga halen...
dat is goed om te horen dat je baby het goed doet en dat jij je niet zoveel verveelt,, ik heb ook paar dage in het ziekenhuis gelegen maar ik vind het 10 keer niks maar voor je kindjes doe je alles he!!
mijn zwangerschap gaat ook niet zo goed ze kunnen ook elk minuut van de dag zeggen je word opgenomen
maar doe maar lkkr rustig aan voor je het weet heb je mooie kindje in je armen!!
groetjes en zet hem op he voor als het zo ver is
we denken aan je