Ziekenhuis opname

Nee ze hebben me toen ook gehouden tot ik de 32 weken had gehaald..geloof dat ik toen 29 wk was..maar heb regelmatig int zh gelegen tijdens die zwangerschap..mocht daarna naar huis maar met volledige rust..

Hier nog alles rustig, inmiddels zit ik op 34+1!
De dagelijkse CTG's zijn goed, de groeiecho's ook en met mij gaat het ook redelijk goed. Geen hoge bloeddruk of zo. Wel last van verstopping en hou flink vocht vast in benen/voeten/enkels.
De buik is flink zwaar en kan bijna niet meer lopen. Is ook vicieuze cirkel, want beweeg hier natuurlijk te weinig maar door die zware buik en het vocht ben je nog sneller geneigd om maar te blijven zitten/liggen.

Afgelopen week was er opeens sprake van dat ik naar huis zou mogen, omdat alles er zo goed uitziet. Daarnaast bijna 34 weken en we wonen heel dicht bij het ziekenhuis.
Een voorwaarde was dat de ontsluiting niet verder mocht zijn gegaan. Maar laat dat nou wel het geval zijn, ondertussen zit ik al op 6 cm!
Ondanks dat we zo dichtbij wonen, mocht ik nu toch echt niet naar huis. Krijg bijna de indruk dat de jongens er zo uit floepen mocht de bevalling nu doorzetten ;-) Geen onprettig idee overigens haha!

6 cm schijnt wel redelijk uitzonderlijk te zijn (dat de bevalling dan niet doorzet), maar helaas kan niemand mij vertellen hoe lang ik nog moet wachten.... Zou wel fijn zijn hè!!

Aankomende donderdag is mijn dochter jarig. Vind dat wel moeilijk. Had zo graag thuis willen zijn dan!

Die 6 cm is wel al achter de rug, maar kan me voorstellen dat je dit nog liever even niet had. Alle dagen dat de kindjes nu nog blijven zitten is mooi meegenomen toch.

Wat sneu dat je niet thuis bent met de verjaardag van je dochter. Hoe oud wordt ze? Het is in ieder geval een bijzondere dag ook als ze naar jou toe komen! Dat is misschien een troost!

Terug
Bovenaan