ziekenhuis

Hoi Daniël,
Wat lief dat je hier wat voor haar zet.

Ontzettend veel sterkte gewenst.
Ook ik duim en hoop dat de kleine nog lekker even bij mama in de buik blijft zittend.

Liefs Bloemetje.

hey meiden hier even een kort berichtje van mijzelf normaal zit ik onder de naam stampertje19 maar dat wist mijn man niet:D eerder had ik deze naam maar toen we onze 2edochter kreegen vond ik dat niet echt gepast meer vandaar..
maar goed ik vond het heel lief dat hij het jullie even wou laten weten hoe het ging wand hij weet dat ik hier van jullie heel veel steun krijg en er veel kracht uit kan halen om door deze situatie heen te komen zo.

maar goed ik lig nu nog in het ziekenhuis en ben wel over geplaatst met de ziekenwagen omdat de weeen door zette en ik dus ruim 2centiemeter ontsluiting kreeg ik heb nu geen weeen remmers meer omdat de prikjes zijn ingewerkt voor de longentjes. het ziet er alleen nog niet zo positief uit omdat de harde buiken al weer trug komen alleen gelukkig nog niet met regelmaat en ze hebben hier gezecht dat de overlevings kans van de baby nog steeds 40%  is en dat van die 40% nog de meeste baby's dan een hersenbloeding krijgen of dat als dat goed gaat dat er dan een probleem is met de ademhaling en het beademen dat de longentje het dan kunnen begeven dus hier zijn we echt niet blij mee maar we hopen dat alles goed mag gaan en dat ik het nog wel 2weken vol kan houden wand dan ben ik 28weken en dan heeft de baby veel meer kansen.
we houden jullie op de hoogte!

veel liefs samantha mama van chloe, chelsea en deze kleine uk 26wk 1dag(stampertje19 mei forum)

Stampertje19

Ik vroeg me af hoe het nu met je ging en of je nog in het ziekenhuis ligt?

Hoe gaat het met de kleine zit die nog veilig in je buik of is hij/zij inmiddels geboren.

Terug
Bovenaan