Ziekenhuis

Hoi hoi,

bedankt voor jullie steun!

Een updatje over mijn broertje;
hij ligt nu al de hele week in het ziekenhuis, hij heeft volledige bedrust, mag zelfs niet eens even naar de wc. Hij rookt, maar mag dat dus ook niet meer, zeer zwaar voor hem. Hij heeft een oogarts aan zijn bed gehad en een kaakchirurg om te kijken of er verder allemaal niets beschadigd is. Als de bloeding (die al wel gestopt is) minder wordt, dan mag hij langzaamaan van bed af, naar de wc, zelf douchen etc. en dan kijken ze daarna of hij weer naar huis mag, maar dat duurt dus nog wel even een tijdje. Dan wil mijn moeder graag dat hij een week thuis komt uitzieken (hij woont op zichzelf, dus dat is niet heel bevordelijk natuurlijk)
We gaan er zo veel mogelijk naar toe en kijken dan hoe het met hem gaat en proberen hem een beetje op te vrolijken.

Het is dus nog even afwachten.

Liefs Maaike

Niet schrikken, maar ik zou nog een foto van mijn broertje plaatsen geloof ik
Echt fraai is het niet, maar dit is de werkelijkheid.

Jemig, dat ziet er niet zo goed uit. Ik hoop voor hem dat hij snel weer wat mobieler mag zijn en dat hij snel weer beter is.

Groetjes Fonske.

Jeetje Maaike, ik schrik me een ongeluk (mmmmm, ongelukkig gekozen woord) van die foto zeg. Wat heeft je broertje een mazzel gehad dat hij uberhaupt nog in het ziekenhuis terecht is gekomen, als je ziet hoe voorzichtig ze daar met hem omgaan.... Tis niet niks!!

Beterschap
Susan

Terug
Bovenaan