Ziekenhuis

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Zoals de meeste van jullie weten, ben ik de hele week al thuis met een fikse griep! Sinds vorige week woensdag ook aan de lopende band knallende koppijn en ik dacht eerst: "ach...dat hoort bij die griep". Dus flink aan de Ibuprofen etc....totdat dat ook niet meer hielp.

Vanochtend werd ik weer wakker met heftige hoofdpijn, zo heftig dat ik alleen nog maar mijn hoofd kon vast houden maar niets rondom mijn linker oog kon verdragen. Ik huilend en redelijk in paniek naar mijn man die stel op sprong het ziekenhuis heeft gebeld...We konden direct komen en er zijn wat testjes uitgevoerd en bloeddruk gemeten etc....Blijkt dat ik een zware voorhoofdsholteontsteking heb en nu 10 dagen antibiotica moet slikken. Gatver, wat voel ik me k*t!!

Nog steeds geen rode duivels en dus ook na ons ziekenhuis bezoek nog een testje gedaan en wederom negatief!! Nou ja, ik mag hopen dat die RD's dan vandaag komen. De behandelend arts vroeg wel: "Ben u in verwachting?" Ik zei: "Dat weet ik niet, ben 2 dagen overtijd". Ik heb dus wel antibiotica gekregen die niet schadelijk is voor een ongeboren vrucht en ze vroeg ook: "Hoe lang zijn jullie bezig?" Waarop ik weer zei: "15 maanden".
Als advies gaf ze nog mee: "Laat het los, je zal zien dat het dan pas gaat". Tja....makkelijker gezegd dan gedaan!!

Nou meiden, het was weer een heel verhaal!

@Mascha: Ik zag je topic voor mij staan, lief!! Ik dacht: Ik doe het even zo.....

Liefs Lynn

beterschap lieve lynn,
en leuk zo'n advies kun je wat mee:s
hopelijk ben je snel weer beter

liefs flowergirl

Ojeej wat pittig; beterschap!
Laat het los, wat een goede tip! Die had ik nog niet gehoord afgelopen jaar! Ahum...

Hey Lieve Lynn,

Wat een gedoe zeg! 2 jaar terug heb ik een flinke griep gehad waardoor ik overtijd was. Eenmaal weer beter kwam mijn ongi ook snel. Wie weet is het bij jou hetzelfde verhaal.

En ja, dat goedbedoelde advies van 'laat het maar even los, dan komt het 'vanzelf', kennen we allemaal! En idd makkelijker gezegd dan gedaan.

Wat een gedoe allemaal zeg! Ik hoop dat je je snel weer beter gaat voelen nu!

Een dikke knuffel van mij!

Liefs Daisy

Ah wat een cliché opmerking!! Inderdaad, alsof je dat zelf nog niet bedacht had??!!
Stomme nutteloze opmerking!
Laat je niet uit het veld slaan! Meestal zijn dat mensen die als je er naar kijkt al zwanger zijn. Die weten niet hoe het elke maand voelt om een negatieve test te hebben.

Oh en kl*te zeg, voorhoofdholte ontsteking, weet helaas wat dat is. Je kunt niets anders doen met je hoofd dan stilliggen. Antibiotica moet wel snel werken anders moet je een andere halen, geloof binnen 48 uur verschil merken.
Kun je er ook nog wel bij hebben!

Topic is oke hoor:)
Laat je lekker vertroetelen door je mannetje en hopen dat de antibiotica snel aanslaat.

Liefs Mascha

Tja.....Ze zal het heus wel goed bedoelen maar ik zit niet echt op dat soort opmerkingen te wachten! Pffff....alsof we die nog nooit gehoord hebben en ach...zij heeft makkelijk lullen want ze heeft kinderen maar goed.....Daar ga ik me niet kwaad om maken! Ik moet wel heel erg om jullie lachen....Wij snappen elkaar duidelijk allemaal hier! :)

Mijn man is er helaas niet, die helpt vandaag mijn zus en zwager even uit de brand in hun restaurant dus ik moet mezelf vermaken....Geeft ook niet want ik kan toch weinig verdragen....

Ik hou jullie op de hoogte! In ieder geval allemaal een fijne dag gewenst, ga ervan genieten!!

Lieve Lynn

Idd trek je niks aan van dat mens zei heeft waarchijnlijk makkelijk praten! Ik hoop dat je je snel weer fit voelt, veel slapen helpt echt!! Jammer dat je man er niet is maar ik weet uit ervaring dat ik toen ik het had heel veel sliep, en er ook zo weer bovenop was!

Beterschap!!

XxWendy

Dank je Wendy! Ik ben wel heel nieuwsgierig hoe het bij jou is....Jij had toch ook 3 Nov je NOD?

Ik ga zo ook even slapen hoor, komt wel weer goed!!

Terug
Bovenaan