Ziekenhuis

Heel veel Beterschap meid...

En tja die opmerking krijg je vast en zeker helaas te vaak, ik wel in ieder geval.
Altijd makkelijker gezegt dan gedaan...

Rust maar even goed uit en hoop dt je snel weer beter bent

Liefs

Hey meid!

Jeetje wat beroerd zeg! Hopen dat het met de antibiotica snel over gaat!
Handige TIP! die had je vast nog niet gekregen pff

Je bent toch al de andere rondes netjes op je NOD ongi geworden? Misschien komt het doordat je weerstand nu niet optimaal is.. Maar misschien toch ook wel door de kleine uk?! Vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt..

Succes meid!

Oh dat kon je er nog wel ff bijhebben...
Beterschap Lynn,
hopelijk slaat die kuur gauw aan!
Liefs

jee wat een verhaal! heel veel beterschap.
Heel frustrerend dat je wel over tijd bent maar je testen maar negatief blijven. grrr hopelijk over een paar dagen wel een positieve test en anders maar heel snel die rode duivels dan...(liever niet natuurlijk)
konden ze niet fftjes een bloedtestje bij je doen? nu je er toch was.. en dan nog zo'n heel fijne opmerking... sommige mensen...
nou ja heel veel betrschap en sterkte met al die onzekerheid

Hey meis,

he bah voorhoofdsholte onsteking,daar kun je goed ziek van zijn.... beterschap meid! Hoop dat je je snel beter voelt!

Liefs Elke

Balen lynn ook dat nog ! Hopelijk slaat de kuur snel aan.en idd geen handige opmerking van haar,laat het los.das makkelijker gezegd dan gedaan.maar nog geen rode duivels dus er is nog hoop.

Jeetje Lynn dat is even schrikken...... Hopelijk ben je er snel weer bovenop met het kuurtje.

Idd wat een tip zeg...... Het is heel moeilijk om het los te laten als je het zo graag wilt. Ik zal ff voor je uittesten of het helpt want ik ben er echt een stuk minder mee bezig door drukte dus ben benieuwd of het nu snel raak is.....

Beterschap!

Terug
Bovenaan