Ziekenhuis :-(

Hoi dames,

Moet het even kwijt, even wat afleiding,.
Ons Larsje is vannacht opgenomen. Hij had nog steeds heel erge diarree en sinds donderdagnacht hield hij zijn flessen ook niet meer binnen. Gisteren overdag dachten we dat het wat beter ging maar we zijn hem gaan wegen en hij bleek al 100 gram onder het gewicht van 3 weken geleden te zitten. Dus terug naar de huisarts maar die vond dat hij nog fit genoeg was. Toch weer naar huis gestuurd. Gisterenavond was het weer raak, zo erg dat toen hij helemaal leeg was nog aan het overgeven was en daarna hing hij als een vaatdoekje in mijn armen. Niet meer afgewacht gelijk naar het ziekenhuis gegaan. Hier wilden ze hem dus houden, gewichtsverlies te groot en fontanel helemaal ingezakt. Heeft vannacht een sonde gehad met ORS en vanmorgen ging het al een stuk beter. Nu is het afwachten hoe het vandaag gaat en hopelijk mag hij dan in de loop van de dag naar huis.
Nou ligt hij gelukkig heerlijk te slapen. Ik ben zo trots op mijn lieve ventje, ondanks die ellende blijft hij lachen.
Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Kim

Hoi Kim,

Goed hoor dat doorpakken van je! Wat zal dat schrikken zijn geweest. Hopelijk blijft het vandaag steeds beter gaan en mag Lars weer lekker snel met jullie mee naar huis!
En sterkt hij weer lekker snel aan.

Groeten Martine

Ach lieverd,

Krijg er gewoon een brok van in mn keel! Goed hoor, dat je met hem naar het ziekenhuis gegaan bent! Gaan ze hem nou ook gelijk verder onderzoeken op evt parasieten?

Heel veel beterschapknuffeltjes van ons!

En als je ook van die letters wilt, kan wel hoor! Maak ze met alle liefde voor je!

xxx

Wat ongelofelijk naar dat kleine Lars in het ziekenhuis ligt, wat zullen jullie geschrokken zijn.
Ik hoop dat hij snel opknapt!!
Mogen jullie hem wel veel bezoeken?

sterkte gr Eva

Hey dames,

Bedankt voor jullie lieve reacties! Omdat Lars zich heel goed hersteld heeft na de sonde mochten we naar huis. Als er nu iets is hoeven we niet eerst naar de huisarts maar mogen we meteen daarheen bellen. Wel een fijn gevoel.
Het was inderdaad even goed schrikken, maar ben heel blij dat we op tijd gegaan zijn want hij was dus wel degelijk aan het uitdrogen.
Ik mocht bij hem slapen dus dat was wel heel fijn, niet dat ik heb geslapen hoor want dat lukt dan toch niet. Maar mijn vriend heeft thuis wel kunnen slapen dus die laat mij zo even lekker slapen.

@ Esther, kei lief van je en zou ik heel erg leuk vinden! Kan ik de materialen voor je kopen? Of dat ik je achteraf betaal wat het gekost heeft?

Nogmaals bedankt voor de reacties! Was blij dat ik mijn ei even kwijt kon!

Liefs Kim

Jeetje Kim dat is schrikken!
Wel fijn dat jullie ventje nu weer lekker thuis is.!
Goed dat je je moeder gevoel hebt gevolgd en gelijk naar het zkh bent gegaan!
Is dit nu nog steeds van de griep of is het toch iets anders wat erachter zit???

Heel veel knuffels voor Lars van Finn en mij!
En natuurlijk ook een dikke knuffel voor jou voor de schrik!

Pppff schik ervan joh! Toch uitgedroogd. Daar ben ik altijd zo bang voor. Maar weten ze ook waardoor hij zo lang diaree heeft? Lijkt me geen buikgriepje ofwel? Wel heel fijn dat jullie weer thuis zijn inmiddels! Hopelijk knapt hij nu snel op!

Liefs

Terug
Bovenaan