Ziekenhuis

pfff wat spannend!!! Wel fijn dat ze het goed in de gaten houden... maar als je je zwangerschap zo makkelijk bent doorgekomen en nu elke dag naar het ziekenhuis moet is niet niks!

Sterkte verder nog ermee...

Ik ben van het juli forum en las net je berichtje. Ik wil je absoluut niet zenuwachtig maken, maar het verhaal wat je beschrijft, had ik bij mijn vorige zwangerschap. Het was een heel druk kindje in mijn buik (bob de bouwer noemde we het wel) en ineens voelde ik ook niets meer. Ook niet als ik "contact" zocht....Ook ik heb toen een week van CTG's achter de rug en alles zag er goed uit (het vreemde was wel dat de lijntjes van de CTG iedere x anders waren). Toch voelde ik haar niet en dat maakte me heel erg ongerust. M'n gevoel heb ik gedeeld met de vk in 't ziekenhuis en die wimpelde het af met de reden dat ik wel ziek zou zijn geweest. Niet dus!!!!!
Na een fikse huilbui mocht ik alsnog bij de gyn langs en die zag wel dat ze stil was, maar niet dat er iets aan de hand was. Toch heeft hij me ingeleid, want zo zei hij....als we niets doen zeggen we straks misschien "hadden we maar"!
Idd hebben we na de geboorte geen oorzaak gevonden en mochten we een gezonde dochter mee naar huis nemen, die nu (ze is inmiddels 2) nog steeds erg bewegelijk is. Nogmaals dit berichtje is niet om je ongerust te maken, maar alleen om je te zeggen....volg je gevoel! Het kindje zit in jou buik en jij kent 't het beste!!

Hey babyvoshol!

Thnxs voor je berichtje! De rest natuurlijk ook!!
Nou is ons kindje de hele zwangerschapal rustig maar de gyn zei gister als ze bij mijn kindje zo'n ctg uit kwam zou ik dolblij zijn! Dus ja mag zo weer en vraag dan even naar vruchtwater maar ze maken ook elke X echo etc. Dus afwachten wat zo wordt maar van mij mogen ze halen. .

Terug
Bovenaan