Ziekenhuisopname zwangerschapsvergiftiging

Mogelijk had jij geen ernstige pre eclampsie , dat het op deze wijze kon. Ik ken genoeg situaties (en ook mijn eigen) waarbij dit dus echt niet meer kon en bedrust en de situatie continue monitoren het beste is, om evt snel in te kunnen krijgen met een keizersnede. Ik ging uiteindelijk zo snel achteruit dat ik met 10 minuten op OK lag. 

Ik kreeg met 37 weken het hellp syndroom. Ik was sochtends in het ziekenhuis en een paar uur later werd ons kindje gehaald middels een keizersnede. Met mijn bloeddruk was ook niets mis, alleen mijn bloedplaatjes waren duidelijk niet in orde. 
Ik zou goed naar het ziekenhuis luisteren en vooral niet naar huis willen. Ik begrijp dat je het graag anders had gezien, maar ze houden je echt niet voor niets daar. Ik zou tips vragen aan het ziekenhuis mbt je houding. Ik weet dat ik van de pijn ook niet meer wist hoe ik moest zitten of liggen, hoop voor je dat die kleine snel komt of gehaald word! 
Sterkte.

Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap de hele tijd pre eclampsie gehad en uiteindelijk  hellp eroverheen. Bij mij was dit vrij vroeg in de zwangerschap en heb er toen in het ziekenhuis niets voor gekregen, er is gewoon niet adequaat gehandeld destijds. Ik heb daarnaast ook een bloedstolling ziekte die ervoor zorgt dat ik niet alle medicijnen mag. 
Ik had toen een bloeddruk van 180/90 en op. Ik vind het vervelend voor je, maar misschien is het maar goed dat je in het ziekenhuis moet blijven. Ze kunnen het zo gewoon veel beter in de gaten houden
Sterkte

Terug
Bovenaan