Ziekenhuisverslag

hey lis

toevallig is mijn neefje vorige maand geopereerd aan zn amandelen

bij ons in rotterdam, is het als volgt geregeld:

de kinderen moeten een dag van tervoren naar het ziekenhuis
daar krijgen ze een soort tekenfilm te zien ver de amandelen,
en dat die amandelen ziek zijn, en eruit moten.
ze krijgen ook een kort verhaaltje (in die flm) over wat er precies gaat gebeuren.
(dus z.huis kleertjes aan, mutsje op, dan naar een andere kamer, enz enz)
na dat filmpje worden er vragen beantwoord door de arts, en mogen ze weer naar huis.
zo zijn ze goed voorbereid, over wat er allemaal gaat gbeuren, de volgende dag.

pesoonlijk zou ik het nu al vertellen.
probeer op een speelse manier uit te leggen dat hj geopreerd moet worden, en dat als hij weer wakker wordt, er een leuk kadotje op hem staat te wachten (die jij dan koopt natuurlijk hahahaha)
leg het op een anier uit, dat hij er naar uit kijkt om nar het ziekenhuis te gaan, dat ht spannend is voor hem.
en zeg hem, dt hij alvas een speeltje mag klaarleggen voor de groote dag :D
bv zn lievenlings auto ofzo

nu meid, hou je rustig. alles komt goed!!!
haal zn lievenlings ijs maar vasti n huis hahaa
(ook een heel goeie om samen met milton te halen, voor de grote dag :D )

heel veel ucces/sterkte.

liefs, do

Ik heb milton al een beetje verteld. Dat hij morgen naar het ziekenhuis mag en dat hij zijn pyama ook mag meenemen en dat de dokter even naar hem ga kijken . Dus hij mag ook even slapen en dan word hij weer wakker met keelpijn en dat hij met pappa en mamma naar huis mag. Dat zijn tante ons breng en haal en dat was allemaal prima hij wou vandaag al. Ik heb nog niks gezegd over operatie doe ik ook niet ik denk dat het zo wel goed is. Ze hebben hier ook van die voorlichtingdagen maar ik ben er gewoon tussengezet omdat iemand wegviel vandaar geen tijd meer voor. Ik ben benieuwd zenuwen door mijn lichaam.

groetjes lisette

Veel sterkte morgen!!!! Ik hoop dat het jullie mee zal vallen.

Nou morgen is het zover, ontzettend spannend voor jullie! Maar hij is in goede handen, daarop moet je vertrouwen! Héél véél succes jullie allemaal, hoop zo dat het allemaal mee valt! Ik duim mee!

Liefs Kim

Nou morgen is het zover, ontzettend spannend voor jullie! Maar hij is in goede handen, daarop moet je vertrouwen! Héél véél succes jullie allemaal, hoop zo dat het allemaal mee valt! Ik duim mee!

Liefs Kim

Hoi Lisette!

Ik wilde jullie even heel veel sterkte wensen voor morgen en ik hoop dat julie een goede nachtrust tegemoet gaan.

Hoe is Milton er nu onder?

Heel veel sterkte en ik duim voor jullie!

Liefs Monica

Ik kwam even kijken of er al nieuws was hier. Maar nog niets. Ik hoop dat het allemaal is goed gegaan en meegevallen.

Hallo

Dank jullie wl voor het medeleven. Nou het is echt tegengevallen.
Het begon als eerste Milton wou zijn pyama niet aan zijn dossier kwijt en hij stond niet op de lijst vermeld. Nou gelukkig was mijn man mee en die heeft meer overmacht op milton dan ik. We hadden al afgesproken dat hij mee zou gaan naar de ok want ik zat er echt tegen aan te hikken achteraf was het maar goed ook. Op de ok kregen ze het echt niet voor elkaar om hem rustig in te laten slapen is echt heel erg worstelen geweest. Nou uiteindelijk kreeg mijn man het voor elkaar en die zat ook met tranen in zijn ogen hij zei ook dat het echt een rotzicht was hoe milton onder narcose ging. Degene die voor gingen heb ik dan ook allemaal voorbij zien komen milton was laatste. Maar hij is heel agressief uit de narcose gekomen ze konden hem weer niet houden met 3 grote mannen ze hebben echt mijn man weer erbij moeten roepen.; Hij heeft niet eens op de uitslaapkamer gelegen en hij ging echt niet meer op bed slapen hij vertikte dat. Ik kon hem niet houden doordat hij heel onrustig was hij heeft de hele tijd in de armen van mijn man gelegen ik ben zelf ook nog onwel geworden. Gelukkig hebben ze de neus en keelamandelen verwijderd wij waren ook als laatste weg samen met nog 1 andere patient. Milton is gewoon een hele sterke jongen zijn vader ook zonder dat ze dat beseffen.Als mijn man er niet bij was geweest was het niet gebeurt kan ik je wel vertellen. Nou Shanice heeft dezelfde avond ook nog gespuugd en koorts die kwam eerst snachts toen milton ook nog 2 keer. We hebben gisteren echt bij moeten komen en nou afgelopen nacht kon ik er weer 3 keer uit voor milton die was ozo agressief en nou ozo lief. Shanice heeft nou geen verhoging meer maar die had die nacht hele rode dikke wangen ik vermoed dat het met kiezen of tandjes te maken heeft. Dus ik voel mezelf leeggezogen ik hoop niet dat ik het ooit op deze manier mee hoef te maken. Milton was de enigste die heel akelig reageerde op de narcose de andere kindjes sliepen en waren rustig behalve milton. Nou meiden ik heb mij eigen nooit zo machteloos als die dag gevoeld. Hij keek ook zo naar ons wat hebben jullie mij nou geflikt. Die blik van hem.
groetjes lisette

Terug
Bovenaan