ziekjes

En? Hoe was 1e x bij VK? Ondanks je ziekzijn wel alles meegekregen? Hebben jullie ook echo gehad of is die later?
Enne, wat betreft diarree: je zou cola (niet light, maar de "volle" ) kunnen drinken. Klinkt raar, maar t bevat  veel vitamines, mineralen die je nodig hebt en ook suiker. Daardoor krijg je toch aardig wat binnen (bij ons op school, opleiding verpleegkunde) zeiden ze destijds tegen de mensen die stage in tropen liepen: cola is overal verkrijgbaar en werkt net zo goed als ORS.
Veel beterschap gewenst!!
Mira

Hey meiden,

Ik mag gelukkig Norit in nemen. Wat is dat prettig zeg.
Gaat vandaag al een stuk beter gelukkig.
Gister bij de vk geweest. Was eigenlijk niet veel bijzonders.
Veel vragen gehad.En daarna nog even mijn bloeddruk opgenomen130/80. Ook moest ik urine mee nemen om te kijken naar eiwit ook dit was goed.
13 mei mogen we weer komen.

Echo hadden we al gehad.

Liefs Inge

Hi,

Ik hoop dat het al beter met je gaat. Als ik jou was zou ik zeker cola nemen, want dat ors is echt geen pretje. Heb het ooit met bananensmaak gehad, maar ook dat was echt niet te doen!

Succes,
Willemijn.

was vorige week ook hele week beroerd dat ik niet aan eten kon denken... maar gaat gelukkig weer iets beter... ben niet meer de hele dag misselijk, dus op die momenten eet ik dan snel ff iets en dan krijg ik nog aardig wat binnen...

Hoe is het nu met je? Hopelijk ben je van je buikgriep af en kun je langzaamaan herstellen en beginnen met genieten van de zwangerschap!
Zo niet, veel beterschap!!!
Groetjes mira

Terug
Bovenaan