ziektes om me heen

ben vandaag 39 weken......
maar nu heeft mijn nichtje krentenbaard, nu nog niet erg maar wel als de keline straks geboren is.
ook mijn man had t weekend ineens een opgezwollen gezicht!!!
dus naar de huisarts, hij dacht aan wondroos maar zei dat het geen kwaad kon voor mij en de kleine.

ik vandaag toch maar even onze eigen huisarts opgebeld en gevraagd hoe of wat, het kon idd geen kwaad maar ik moest het wel melden bij de gyn, ook van die krentenbaard!

fijn al die ziektes om me heen....
nu weet ik dat ik een hoge weerstand heb, heb namelijk nog geen een kinderziekte gehad en werk al 12 jaar in de kinderopvang maar toch.....
ik check het liever als dat het wel kwaad kan!

ik zei tegen mijn man: als je er maar voor zorgt dat het voor de bevalling over is! je kan zo echt niet op de foto hoor hahahahahahahahahahahaha

Ooohh nee toch!! Niet zo fijn indd!! Slim dat je het wel even hebt nagevraagd, al is het maar even voor je eigen gevoel he!

Arme man van jou... Zal wat zijn als hij zo op de foto moet.. hahaha

Da's inderdaad niet fijn. Ik vind dat voor straks ook wel lastig hoor, wat als een of andere onverlaat met koortslip op kraambezoek komt? Ga je die dan vriendelijk verzoeken een andere keer terug te komen? Staat zo asociaal, maar om je baby van kleins af aan met het herpesvirus op te laten schepen... kan ook gevaarlijk zijn!

Sjonge, dat is echt vervelend. Gelukkig kan het geen kwaad, maar ik zou het idd ook altijd even checken. Beter deubbel checken dan dat je zometeen de poppen aan het dansen hebt he ;)

Beterschap voor je man, ik hoop dat zijn gezicht weer normaal is voor de foto's hihi

Liefs

Ik heb zelf nu een koortslip, hoop maar dat de kleine nog eventjes blijft zitten.

Bij mijn eerste kreeg ik de dag na de bevalling een koortslip, daar werd ik echt heel verdrietig van. Ik kon niet eens knuffelen met m'n zoon, zo naar!!

He bah, wat vervelend zeg!
Gelukkig heb je zelf een goede weerstand, dus je baby ook.

Hierop aansluitend heb ik ook een vraag: Ik heb vrienden met 3 kleine kinderen en die zijn bijna altijd verkouden. Kan ik het maken om te vragen of zij die kinderen thuis laten als ze op kraambezoek komen? Het is mn beste vriendin, dus zij zal wel binnen een paar dagen op bezoek komen en zij nemen hun kinderen altijd overal mee naar toe. Ik vind het nogal lullig het hen te vragen, maar heb ook geen behoefte dat mijn baby meteen verkouden wordt..

Terug
Bovenaan