ziektes om me heen

heh wat vervelend, hier zit je niet op te wachten he!
ik ben nu zelf ziek, heb sinusholte ontsteking, mijn kaakholte doet enorm veel pijn.
pff ik beval liever dan dat ik deze pijn heb zeg!!
al hoop ik wel dat ze nu nog ff blijft zitten!!

en net wat mamamaartje zegt, de baby heeft ook jouw weerstand. die krijgt antistoffen mee!

liefs

@Marijketijgeler: wat vervelend zeg! Hopelijk gaat het snel over en kan er iets aan gedaan worden!

@Mamamaartje: ik snap je dilemma, je wilt niet lullig overkomen, maar ik heb zelf geloof ik zoiets van: prima dat je op kraambezoek wilt komen, maar je moet ook snappen dat dat geen gewoon bezoekje is. Dus ik vind dat je het echt wel kunt maken om te vragen of ze lekker even zonder kids komen. Die kids kunnen dan later wel een keertje komen kijken. Ik hoop maar dat mensen hun verantwoordelijkheid nemen als ze op bezoek willen komen en dit niet doen als ze net dik verkouden zijn. Als ze dan toch komen, gewoon zeggen dat ze niet te dicht bij de baby kunnen komen. Ja sorry, maar ik zou zelf ook niet zwaar verkouden op kraambezoek gaan!

we moeten nog een dag afwachten van de dokter!
maar ik was vanmorgen bij de accapuntuur en die vroeg of hij ff langs wilde komen, dus daar moet hij over een 15 min zijn.
ben erg benieuwd wat zij voor hem kan doen....

@mamamaartje, als ze haar gezonde verstand gebruikt komt ze niet met de kids.
misschien dat je het zo kan doen: als ze belt in de kraamweek dat je haar vraagt of de kids verkouden zijn want de kraamhulp heeft geadviseerd zoveel mogelijk bacterieen weg te houden bij de kleine.
dan is de boodschap duidelijk toch?

succes ermee...

ik hou jullie op de hoogte van mijn man zijn gezicht!

Ha dames,
Bezoek met koortslip komt er bij mij niet in (op advies van de kraamzorg).
En mocht manlief op dat moment (hoop t niet want hij heeft er gelukkig maar heel zelden last van) een koortslip hebben dan schijnt ie een mondmasker voor te moeten. Dus das best stevig.
En verder andere bacillen etc... als t even kan houd ik die buiten de deur, zeker de eerste paar weken.
groetjes

Terug
Bovenaan