[quote quote=10156210]Ahh hier nog meer dames in de zorg.. Ik werk gelukkig nog maar 1 dag in de week in de zorg en de rest op kantoor. Vanaf wanneer was het lichamelijk niet meer te doen? Ik zit nu op 17w en heb de laatste week toch echt vaak last van mijn buik.. bandenpijn of harde buik? Heb eigenlijk geen idee. Maar ik maak me een beetje zorgen om mijn komende diensten.. wel alleen maar 8.30 tot 17.30 steeds dus qua zorg iets minder zwaar dan vanaf 7.00u..[/quote]
Het is niet lichamelijk. Al word het fysiek ook wel zwaar. Maar dat ik niet meer op de vloer sta is omdat het mentaal teveel is. Ik ben erg moe en deze zwangerschap geeft mij veel stress en angst door eerdere miskraam en gebeurtenissen in deze.Hierdoor kan ik gewoon niet verantwoord werken als je denkt dat je met medicatie en alles bezig bent. Plus we hebben agressie waardoor het ook nog is niet veilig zou zijn.
Het is niet lichamelijk. Al word het fysiek ook wel zwaar. Maar dat ik niet meer op de vloer sta is omdat het mentaal teveel is. Ik ben erg moe en deze zwangerschap geeft mij veel stress en angst door eerdere miskraam en gebeurtenissen in deze.Hierdoor kan ik gewoon niet verantwoord werken als je denkt dat je met medicatie en alles bezig bent. Plus we hebben agressie waardoor het ook nog is niet veilig zou zijn.