zielig...

Hey hallo,

Hoe gaat het daar??? Is de koorts inmiddels al een beetje gezakt, ik hoop het wel voor jullie hoor.....

In ieder geval veel beterschap

Groetjes Denise mv Yoëll

Heel erg bedankt voor reactie`s .Dat is zo fijn om te lezen,al is het alleen om beterschap te wensen.Bedankt.
Vanmorgen was temp 37.6,gelukkig dacht ik maar na fles 11.30 u was temp alweer 38.1 ik twijfelde erg of ik een zetpil zou geven maar heb toch gedaan.Anders loopt toch waarschijnlijk maar omhoog en ze was al wat aan memelen,en hoofdje was wat warmer en borst ook....arm meisje.Vanmorgen ging die anti b.kuur geven best goed.We hebben een tut waar je vloeibare med in kunt doen.Maar het probleem is dat romi helemaal geen tut wil.Maar met beetje spelen heeft ze het toch even genomen.
Liefs gaby

Gaby,

Houd er rekening mee dat babietjes van 3/4/5 maanden maar twee zetpillen per dag mogen hebben. Je kan de zetpil dus beter geven als het echt nodig is. Ik heb met Lukas heel veel bij de dokter gelopen en die adviseerde pas een zetpil te geven als de temperatuur rond de 39,5 ligt. Voor die tijd weinig kleding aantrekken en veel drinken geven (wilde Lukas nooit, maar ja). Ik heb nooit een zetpilletje geven beneden de 39 graden. Zodra het hoger werd gelijk een pilletje en dan nam het ook snel af.

Het is maar een advies wat ik van de dokter heb gekregen en wat voor Lukas en mij werkte. Doe ermee wat je wilt.

Annemieke

Terug
Bovenaan