Zien dat je zwanger bent!

Joehoe!

Gisteren een mijlpaal gehad!

De eerste die niet wist dat ik zwanger was, maar het wel direct zag!

Leuk hoor! Ben nu 14 wk en  4 dg.

Is het bij jullie al duidelijk te zien?

ik krijg al sinds een week of 3 van die blikken van: heeft ze teveel gesnoept in de vakantie?

maar vorige week kwam ook de eerste die mij had gezien en aan mijn moeder had gevraagd of ik zwanger was. gezien mijn verleden met de miskramen, durfde ze het me niet persoonlijk te vragen.
toen mijn moeder het nieuws had bevestigt, kwam ze naar me toe om me te feliciteren.

heel leuk!
kan niet wachten totdat het voor de hele wereld duidelijk is.. nog een paar weekjes geduld denk ik.
al moet ik zeggen dat ik het verschil met gisteren al groot vind.. lijkt wel of er afgelopen nacht een groeispurtje is geweest?!

Ha ha, ik zie er al echt zwanger uit sinds 9 weken! Dus die mijlpaal is ook al lang weer voorbij... Maar ja, dit is ook de 2e, dan gaat het sneller zeggen ze, he?
Geniet ervan zou ik zeggen, ha ha!

dit is ook mijn tweede zwangerschap.

ik had van mijn vorige zwangerschap nog een buikje over gehouden en door het omhoog duwen van mijn darmen en natuurlijk de kleine die nu hoger begint te komen, heb ik een buikje!
ik kan m niet meer inhouden, en draag sinds week 11 zwangerschapskleidng.
ik merk wel dat het nu ineens wel sneller gaat..ben bijna 14 weken, dus de groeispurt komt eraan.

hoi hoi!

ik ben nu 16 weken op weg naar ons gupje...
vorig weekend zat ik naast een vriendin die toen 22 weken was ende buiken waren bijna even groot.
ook een kennis die volgens mij alweer 24 of 26 weken is, had niet veel meer buik.

ik vind het nu wel heel leuk dat het al snel goed te zien is.. maar het mag wel iets minder snel gaan.. wil niet weten met wat voor buik ik anders straks moet rondhobbelen!
hahaha

Hallo allemaal!

Tja, die buik he? De buik die ik nu heb, wordt vooral getekend door mijn organen die omhoog geduwd zijn. Dat gebeurt bij een volgend kind sneller. Het hangt van mijn t-shirt af of het echt zichtbaar is. Het is nog niet opgemerkt door   "onbekende" mensen. Maar zo ging het de vorige keren ook. Bij de eerste had ik met 5 maanden mijn gewone kleding nog aan maar ben ik geeindigd met een megabuik. Ik ga het dus nog wel inhalen en geniet er nog even van dat ik nog niet hoef te sjouwen.

Groetjes, Sheila (16+3).

Terug
Bovenaan