Zien dat je zwanger bent!

Hoi,
De meeste mensen valt het nu sinds 3 weken op dat ik zwanger ben, vind dat ik zelf al een echt leuk zwangerschapsbuikje heb...... Bij mijn dochtertje had ik pas zo'n buikje met 22 weken, maar dit is ook mijn tweede zwangerschap en van een tweeling.
Bij ons wordt dit (waarschijnlijk) de laatste zwangerschap dus ik geniet nu dubbel op van mijn groeiend buikje.
Groetjes, Floor

Heey meiden.. wat leuk dat ze het al kunnen zien bij jullie. Ik hoop dat dat hier ook snel gaat gebeuren, al groeit het allemaal nog lang niet zo hard. Ik ben van mezelf best klein en dun/slank (1.62, maatje xs) en nog niemand heeft me gevraagd of ik zwanger ben. M'n buikje groeit nog niet echt, tenminste.. ik zie het zelf al lang natuurlijk, maar een onbekende zal denken dat ik gewoon wat teveel gegeten heb ofzo. Er moet toch straks echt een onwijze groeispurt aankomen lijkt me zo.. haha

groetjes!
Juicy 18wkn 6dgn

Heerlijk. Voor het eerst dat ik blij ben dikker te worden.
Tijdens mijn vakantie was ik nog een twijfelgeval. Is ze nu gewoon dik of.... Maar daarna ben ik ineens in 1 week enorm gegroeid en is er echt geen twijfel meer mogelijk.
Ik draag wel al een hele tijd positiekleding. Maar door mijn 'ronde vrouwelijke vormen' (oftewel, Dikke reet en brede heupen) viel dat buikje helemaal niet zo op.

Terug
Bovenaan