Zien mensen al dat je zwanger bent

Ik heb met 20 weken al een behoorlijke buik. Ik kreeg laatst al de vraag, hoe lang ik nog moest. Maar het is wel de derde mischien dat het daar aan ligt, en het ligt echt voorop, niet op de heupen. Bij de eerste twee kon ik niet wachten tot ik begon te groeien maar nu gaat het wel erg hard. Ben benieuwd hoe ik er op het eind bij loop.

Hier was ook het ook weer snel te zien hoor (ook de derder) maar dat was bij de eerste ook zo. Toen was ik ruim 30 kilo aangekomen en dan at ik alleen maar fruit en groente. Ik word met een zuchtje hormonen al dik volgens mij vk.
O en dan die borsten hahaha ook daaraan is te zien dat ik zwanger ben hoor.

Daar ben ik ook weer, mijn buik heeft in 2 weken een flinke spurt gemaakt. geloof dat iedereen me nu wel aanspreekt, maar dat mag ook wel!! zondag zit ik op de 5 maanden en ben al flink aan het aftellen :)

bij mij ga je het nu goed zien (22 weken) ik ben best stevig van mezelf maar het is echt aan de voorkant heel mooi vind ikzelf! haha! je ziet mijn taile nog wel dus ik ben niet overal rond (nog niet) ik ben nu 2 kilo aangekomen. de vk zei dat dat niet erg was omdat ik toch stevig ben en zat bij te zetten heb. die zwangerschapsbroeken zijn wel heerlijk he! en mijn borsten zijn idd ook erg gegroeid.
komt goed! kus susanne

Terug
Bovenaan