Hoi Mirjam,
Mijn zoontje is nu ruim 7 maanden. En ja ook hij heeft een afgeplat hoofdje. Ik heb me er een tijd lang zorgen om gemaakt, en heb geinformeerd naar een helmpje. maar goed wil het liever niet. Er werd me door het CB wel gezegd dat het wel bij zou trekken als hij meer zou gaan zitten en kruipen/ buik liggen. Ik heb toen besloten het zo te laten en inderdaad is het een enorm stuk bijgetrokken inmiddels. Hij heeft nog steeds niet een super rond koppie, en dat zal het ook niet worden, maar ik vind het absoluut nu geen probleem meer. Maaaaaaaaar er zijn heel veel verhalen van kinderen waar het niet bij trok. Ik schrijf veel in het forum van najaar 2003 moeders en daar is een berichtje geplaatst over afgeplatte hoofdjes met een link naar een site met enorm veel info. Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een beetje schrok toen ik deze site las. Maar gelukkig is het met mijn zoontje niet zo erg gesteld als bij sommige anderen. Hoe oud is je zoontje nu ? En heeft hij het erg, en scheef of recht ?
Tja ik heb dus niet echt tips voor je. Maar als je belangstelling hebt voor die site, wil ik het wel even voor je opzoeken. Moet je het me maar even laten weten. Succes ermee.
groeten van Cindy