zijn de vaders er al goed mee bezig ?

A

Anoniem

Guest
hallo dames

zijn jullie mannnen er al mee bezig met de baby   bijv het voelen van de schopjes

ik weet wel dat bij de eerste was ie een beetje terug houdend   nu bij de 2de is het veel meer   voel je m schoppen   beweegd ie nu

bij de eerste   mocht ik bijna niks dragen trok zo een beetje alles uit me handen
waarop ik op een keer ontplofte van kwaadheid

nu mag ik zo een beetje alles zelf dragen     tot aan de zware boodschappen tas toe

hoe reageren jullie mannen op het hele baby gedoen hahah

groetjes soraya

Mijn vriend is zeer nuchter, hij geniet van de schopjes maar is er veel minder mee bezig dan bij onze 1e.
Hij kijkt er wel erg naar uit hoor, begrijp me niet verkeerd.
Ik had het er met een vriendin over, en haar man heeft precies hezelfde nu ze zwanger is van de 2e dus het zal wel normaal zijn.
Eerst kon ik me er wel boos om maken hoor, maar nu begrijp ik hem veel beter.
Ik mag overigen niet te zwaar tillen en zegt ook elke keer dat ik moet rusten dus dat is wel lief!

Liefs

Hoi,
Nou, ik ben ook wel blij dat mijn buik is gaan groeien. Daardoor lijkt hij zich nu veel meer te realiseren dat ik toch heus zwanger ben. De eerste 20 weken leek hij het nog wel eens te vergeten, maar nu is hij heel lief en zorgzaam. Hij doet veel met ons zoontje en laat me lekker uitslapen in het weekend. De zware boodschappen doet hij nu voor ons, hij sjouwt de was voor me naar beneden, kortom: ik mag niet mopperen.

Wel praten we veel minder vaak over de baby dan de vorige keer. Hij is meer bezig met hoe ons zoontje erop zal reageren en, hoe cliche, met alle klussen die hij nog wil doen voordat de baby er is!
Groetjes Soela

hallo meiden

mijn mannetje en ik zijn eigenlijk meer bezig met de verbouwing die voor de deur
staat dan met ons ukkie in de buik. ja als we savonds in bed liggen en ukkie wordt
wakker en gaat ff avondgymnastieken ja dan ff voelen en fantaseren. maar voor de
rest niet echt veel. tja al een keer mee gemaakt dus het nieuwtje is er een beetje
af. het is wel heel erg gewenst hoor en we zijn er ook erg blij mee daar niet van.
maar er moet nog zoveel gebeuren daar zijn we (ik ook dus) veel meer mee bezig
ach komt vanzelf wel weer.
veel liefs hopvrouw

HI.

zoals de meeste van jullie al weten doe ik het zonder partner.
maar toen ik mijn 20 weken echo gehad heb voelde ik me toch geroepen hem te bellen en op de hoogte te stellen.

dus ik bel hij neemt op ik zeg nou gefeli het is een gezonde zoon, waarop hij zei:   o en hoe ga je hem noemen, nou toen hij zo begon ben ik het gesprek al gaan afkappen, als het je niet intreseerd zeg het dan gewoon.
kijk ik later op zijn hyves zit hij zielig te doen bij allemaal andere vrouwen dat hij geen vader mag zijn voor zijn kind.
en bij andere bestaad dit kindje niet eens.
ik word heel moedeloos van het idee, dat hij over 5 jaar roept ik wil MIJN kind zien.
en dat hij er verder nu heel theatraal over doet naar iedereen.

Mijn vriend lijkt zelf wel besmet te zijn met zwangerschapshormonen.
Gister gingen we het wiegje ophalen bij mijn ouders. Zegt hij we gaan eerst even langs die grote prenatal. Ik, waarom??? Hij, nou ik wil gewoon even kijken. Vind ik leuk!

Hij laat zich echt overal informeren. Vraagt andere vaders naar tips enzo. Echt erg leuk. En ik merk dat hi jongevraagd meer dingen in huis doet. Ik doe in ieder geval minder en alles gebeurd wel.

quote: martinespaans_1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2007 13:45:13'));

HI.

zoals de meeste van jullie al weten doe ik het zonder partner.
maar toen ik mijn 20 weken echo gehad heb voelde ik me toch geroepen hem te bellen en op de hoogte te stellen.

dus ik bel hij neemt op ik zeg nou gefeli het is een gezonde zoon, waarop hij zei:   o en hoe ga je hem noemen, nou toen hij zo begon ben ik het gesprek al gaan afkappen, als het je niet intreseerd zeg het dan gewoon.
kijk ik later op zijn hyves zit hij zielig te doen bij allemaal andere vrouwen dat hij geen vader mag zijn voor zijn kind.
en bij andere bestaad dit kindje niet eens.
ik word heel moedeloos van het idee, dat hij over 5 jaar roept ik wil MIJN kind zien.
en dat hij er verder nu heel theatraal over doet naar iedereen.

Hi Martine,

Als hij het kindje niet erkent kan hij straks gillen wat hij wil hoor.
Maar wellicht vind hij het ook wel moeilijk en durft hij niet blij te zijn...dat kan natuurlijk ook. In ieder geval succes met alles, je zit niet in de meest makkelijke situatie.

Groetjes Griebelbaby

Haai martine en derest

Ik ben ook alleen, aan het begin liet ik me ex nog wel wat weten als ik een echo had gehad. maar ben er nu mee gekapt omdat het alleen maar van mijn kant af kwam en hij al vanaf het begin dat ik zwanger was achter me rug een ander meisje had waar ik pas net achter ben.
Heb hem nu al bijna een maand niet meer gesproken.
zo zie je maar weer he hoe belangrijk het voor hem is maar niet heus. hij wou het kindje niet en is daarom ook vertrokken.
ik laat hem het kindje ook niet erkennen met de hoop dat ik me meisje in het weekend hoef weg te brengen.
niet de lasten dus ook niet de lusten.

veel liefss amber 23 weken en 6 dagen.

Terug
Bovenaan