zijn de vaders er al goed mee bezig ?

mijn man is er wel mee bezig. Maar gezien onze geschiedenis duurt het allemaal wel wat langer dan bij onze eerste, dat is echter ook logisch.

Nu hij de kleine echt heeft voelen schoppen, wordt het wel echter voor ons allebei. We beginnen nu echt vooruit te kijken en uit te leven naar de komst van onze zeer welkome tweede!!

En wij worden nu langzaam weer het verliefde stel dat een kindje krijgt!

gr mama van MD

Hey!

Ook hier een blije aanstaande vader. Meneer heeft een grote Barbapapa gekocht en die dient nu als surrogaatbaby. Barbapapa moet aandacht, welterustenkusje, etc. Het klinkt zo wel een beetje geschift, maar wij hebben er een hoop lol mee, haha.

Maar gelukkig is hij ook heel blij met de aanstaande druif. Hij wilde al langer dan ik kinderen (ik ben 29, hij 34 misschien dat dat uitmaakt) en was dan ook heel erg blij toen ik, onverwacht, zwanger bleek. Hij is dan ook heel lief voor mij en voor mijn buik.

Tripjes naar de Prénatal zijn nog niet zijn hobby geloof ik, maar misschien komt dat nog als we weten of het een jongen of meisje is. Hij wil natuurlijk wel, zoals veel mannen, doelgericht kunnen winkelen ;-)

Liefs, Lotte

En oh ja, leuke leestip voor aanstaande vaders:

Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!
ISBN 9057593866

Alles wat u nooit over zwangerschap en baby's wilde weten.
Wat zijn hormonen en hoe ga ik ermee om? Hoe herken ik een wee als ik er een tegen kom? Wat zijn in godsnaam een perineum en een rompertje? Wat is het nut van ontsluiting, Daphne Deckers en een tangbevalling? Zijn tepelhoedjes, bedklossen en voedingsbeha écht bestaande woorden?
En hoe zit het met de seks?

Dat boekje is echt leuk. heb het zelf ook gelezen.
en als ik nu last heb van mijn hormonen en vriendje er niet aan denkt roep ik altijd denk aan wat KLuun geschreven heeft, dan moeten we altijd erg lachen.

en iid lotte, die van mij is in de prenatal wel doelgericht. Alle wandelwagens worden uitvoerig getest en hoe bevestig je een maxi cosi nou precies. hij wil er alles van weten.
maar dan weer niet bi jde positie kleding, dan is het ... euhhh heb je nu niet al genoeg....

erg grappig.

hahaha,dat boekje is geweldig!
Mijn man leest me 's avonds wel eens stukjes voor. En dan kunnen we echt in een deuk liggen. Hoe flauw het ook is, toch ook wel weer herkenbaar (oeps!)

Bertine

Hoi Hoi!

Bij ons is het de eerste. Mijn vriend is bezorgd, maar niet overdreven. Maar elke avond krijg ik een massage. En als ik moe ben dan laat ie me lekker met rust!

Hij is er wel heel erg mee bezig, hij was al heel vroeg op zoek naar babykamers en plots kreeg ik een mailtje met versjes voor het babykaartje!

Maar een BOEK lezen over Papa worden.....NEE dat is niets voor hem!!

Sinds gisteren weten we dat we een zoontje krijgen en nu is hij Helemaal in zijn nopjes!!

Leuk he....die mannen van ons!!

Liefs Patricia

Vandaag waren mijn man en ik in de stad en hoewel we nog niet weten wat het geslacht is van ons kindje, hebben we voor het eerst kleertjes gekocht!!

Ze hadden echt superleuke dingen bij H&M die zowel voor jongens als meisjes leuk zijn (ik hou toch wel stoere kleding). Maar het allergrappigste was dat mijn man echt álles wilde kopen en ook echt álles leuk vond. Erg leuk om te zien :-D

Ben benieuwd hoe dat straks gaat als we wel weten of het een jongen of meisje is.
Nog een paar dagen wachten, woensdag de pretecho!!!

Groetjes, Lotte

Heerlijk, hoe die stoere mannen ineens lijken te veranderen in zorgzame types.....

Ook ligt Kluun op het nachtkastje en hoor ik af en toe iemand heel zacht mompelen 'meebuigen, gewoon meebuigen' en vervolgens met een kleine zucht.... ja schat hahahaha

Sjouwen is hier ook uit den boze en langer dan 2 uur de stad in ook, hij weet dat ik anders de rest van de dag niet meer op of neer kan en neemt me dus goed tegen mezelf in bescherming.

Terug
Bovenaan