zijn dit ook syptomen?

A

Anoniem

Guest
Hoi..

Ik heb deze vage klachtjes..
Last van mijn buik..(op een rare manier, dus niet normale buikpijn)toch wel behoorlijk moe overdag..maar jammer genoeg geen tijd, om te kunnen slapen..anders zou ik het wel kunnen doen..
Wat bloedverlies gehad..ongeveer 7 dagen na "Eventuele" bevruchting.
Pil 2x vergeten rond de dagen dat ik vruchtbaar was..

En nu moet ik wachten tot 8-8 dan zou ik eventueel ongesteld worden..
Zijn dit een beetje bekende Syptomen? Hopelijk kan iemand mij hiremeer over vertellen.?

Groetjes

Hoi Sandra!

Als je de pil tijdens de eerste of tweede week van je strip vergeten bent kan het zijn dat er een eisprong plaatsvindt (kán natuurlijk ook wanneer dat tijdens de derde week gebeurd, maar de kans is dan wat kleiner omdat je dan al een flinke hormoon-spiegel hebt opgebouwd).
De symptomen die je beschrijft zouden heel goed bij een zwangerschap kunnen passen; een "ander" gevoel in je onderbuik en vermoeidheid kunnen heel goed op een zwangerschap wijzen. Het bloedverlies dat je gehad hebt zou dan met de innestelling te maken kunnen hebben, maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je niet zwanger bent en dat het vage gevoel en de vermoeidheid komen door de spanning of je wel of niet zwanger bent. De bloeding kan eventueel het gevolg zijn van de dalende hormoonspiegel door de twee vergeten pillen (je lichaam dacht mogelijk dat de stopweek al was begonnen..)
Voel je verder nog iets anders aan je lichaam?? Veel zwangere vrouwen hebben wat gevoeligere borsten dan anders.
Wil je het hééél zeker weten dan kun je natuurlijk een zwangerschapstest doen. Dit kun je het best doen vanaf zo'n twee weken na de dag dat je vermoedt dat de bevruchting heeft plaatsgevonden.
Ik hoop dat je gauw wat meer zekerheid hebt.

Liefs, May

Hoi...

bedankt voor deze informatie..
jij kan me al meer vertellen dan mijn vervangingsdokter..
die zei alleen maar tis een spotting..en de buikpijn was een buikgriep.

Nou dan kan ik alleen nog maar afwachten..tot 8-8 dan is het ongeveer 2 weken geleden..maar   zou het wel kunnen als ik 2 de pil ben vergeten..dat ie dan zwak zou zijn..zodat er wel dus een eventuele bevruchting zou zijn..of is dat niet mogelijk..
en die bloeding was pas na een paar dagen..toen had ik de pil wel weer genomen..
en daar heb ik nooit eerder last van gehad..

Groetjes

In principe kan je al zwanger raken als je 1x je pil vergeet; de kans is heel erg klein, maar het kán wel (heb in mijn vriendenkring twee voorbeelden hiervan rondlopen).
Als je straks  wel wat bloedverlies krijgt  in je stopweek, maar het is minder dan anders zou ik voor de zekerheid toch een test doen (beter zeker weten dan blijven twijfelen).
Wordt je gewoon ongesteld zoals je dat normaal ook bent, hoef je je waarschijnlijk weinig zorgen te maken en ben je waarschijnlijk niet zwanger. (tenzij je natuurlijk àndere dingen voelt dan anders, zoals pijnlijke borsten, vermoeidheid, misselijkheid, want dan zou ik tòch een testje doen)
Heel veel sterkte bij het wachten, en niet teveel zorgen maken hè.. anders duurt het misschien alleen maar langer voor je ongesteld wordt..

(ben er eigenlijk helemaal vanuit gegaan dat je niet zwanger zou willen zijn aangezien je de pil slikt, maar misschien is het wel heel erg gewenst! Hoe dan ook veel sterkte!)

Hoi hoi..

Nou als het zo zou zijn..dan is het zker erg welkom...hihi
En heb geen last van mijn borsten..maar wel misselijk en een beetje weeig gevoel zeg maar..
Ik ga zowiezo een test doen...
Omdat ik de pil doorslik omdat ik vrijdag op vakantie ga..en wil natuurlijk niet ongi worden op vakantie..
En als het zo is..stop ik gelijk met de pil..en begin met foliumzuur..
en dan mag het zeker komen van mij!

groetjes

Hoi hoi...

Weet iemand hier toevallig nog meer over..
want wanneer is het nou bijvoorbeeld heel link om je pil te vergeten..
want de bijsluiter van mijn pil zegt ook niet veel..
Want is dat nou week 2? neem aan van wel..
want dan zou toch ook ongeveer je ei zijn?

Hopelijk kan iemand mij hier bij helpen?

Groetjes

Hoi Sandra,
op www.pilvergeten.com of nl (weet niet zeker) kun je zo uitrekenen of er een kans is op een niet goed werkende pil.
Groetjes

Hoi,

nou ik heb het daar ff getest..maar daar word je ook geen wijs uit..
als je meer dan 2 pillen vergeten ben moet je contact opnemen met de huisarts..
Dat heb ik gedaan..maar die zei alleen maar dat ik stom was..nou bedankt he..

het wordt uiteindelijk voor mij toch afwachten tot de dag komt dat ik de test kan doen..
mijn klachten blijven wel aanhouden..
ook geen zin in eten..alleen niet echt misselijk..en geen last van mijn borsten..
maar wel al bijna 2 weken rare buik..

Groetjes

Terug
Bovenaan