zijn dit ook syptomen?

Hoi Sandra,
Nou nog maar 4 dagen en dan weet je iets meer als het goed is.Puur uit nieuwsgierigheid hoor, maar stel dat je nou niet zwanger bent, ga je dan alsnog stoppen met de pil? Of ben je naar je vermoedens van een eventuele zwangerschap toch alvast gestopt? En slik je voor de zekerheid wel foliumzuur?
Groetjes

Hoi hoi..

Nou ik ben nog niet gestopt..want ik ga op vakantie vrijdag en het was dan natuurlijk niet de bedoeling dat ik ongi zou worden..
Maar als ik zwanger zou zijn..dan stop ik natuurlijk onmiddelijk..en begin ik met foliumzuur..want dat is wel belangrijk hoor ik van alle kanten..

Ik zou zelf graag willen stoppen.lijkt mij namelijk geweldig een kleintje..maar daar zijn 2 mensen voor nodig..en mijn vriend wil nog niet..
Maar als ik zwanger zou zijn.dan vind ie het wel geweldig hoor..dan is het zker welkom..tis echt afwachten..dat is best moeilijk..
want ik hoor ook nog dat je soms wel negatief krijgt..op de eerste dag dat je overtijd bent..maar dat het zelfs wel positief zou kunnen zijn..dus ik wacht dan maar..

Misschien houdt mijn lichaam mij voor de gek..misschien niet..

Bedankt,
Groetjes

ik heb ff mijn bijsluiter gelezen van de pil die ik slikte. als je 1 vergeet in de EERSTE week van de strip, kun in je de 7 dagen erna een eisprong krijgen. dus kans op zwangerschap. in de tweede week maakt het niet zoveel uit en in de derde week vergeten, moet je of meteen de stopweek inlassen of gewoon afmaken en direct een nieuwe strip beginnen, dus zonder stopweek.

met 2 keer vergeten ACHTER elkaar.....je raad het al.....naar de huisarts!!

liefs janine

Hoi hoi..

nou ik heb er zelf ook een btje een zooitje van gemaakt..en hem dus 2x vergeten..
ben naar de huisarts geweest..
maar dat was een vervanger..en ben eigenlijk alleen gegaan vanwege de bloeding..en toen zei hij dat het spotting was..ook al was het ongeveer 4 dagen later en was ik alweer volop de pil aan het slikken..
dus vandaar dat ik me afvraag, of ik eventueel zwanger zou kunnen zijn..
Hij vond mij namelijk alleen maar stom dat ik hem vergeten was..(bedankt)

groetjes

ps.ik ga toch een test doen.ik wil het natuurlijk wel weten.

Terug
Bovenaan