Zijn dit verschijnselen van het krijgen van tandjes??

Hallo allemaal,

Yep de tandjes komen eraan hahaha.
nou bij mijn ventje gebeurde dit allemaal en toen was zijn eerste tand er.
hij is van 03-08-2008 en hij was 5 mnd en 2 weekjes toen kreeg hij zijn tandje door.
Daar hoort veel kwijlen en veel dia luiers bij (helaas)
Je kunt het ook een beetje zien dan zie een klein zwart(??) puntje.
Als het tandje eenmaal door is verdwijnen de klachten tot de volgende zich aandiend

Er is als de kleintjes er veel last van hebben speciaal spul voor op het tandvlees te smeren ik weet alleen niet hoe het heet maar bij de drogisterij weten ze wel wat het is.
Heel veel succes allemaal

Groetjes Kim en Danny

Hoi,

Het kan ook een buikgriepje zijn. Stef heeft inmiddels al 3x een week lang diarree gehad, met ontzettend stinkende luiers en geen koorts. Maar nog geen tandjes te ontdekken. Had ik ook niet verwacht, aangezien Tijs 11 maanden was toen zijn eerste tandje door kwam, mijn man was ook 11 maanden oud en ik was zelfs 14 maanden oud toen bij mij het eerste tandje door kwam.

En het slechte drinken kan ook te maken hebben met een sprongetje, waarvan het hoogte punt rond de 26 weken zit.

Het is in elk geval altijd erg vervelend als ze zo'n last hebben van diarree! Hopelijk is het snel weer over en wie weet is dan het eerste tandje wel door. Of niet natuurlijk. Zoals al eerder gezegd, je kunt achteraf pas de oorzaak achterhalen.

Succes met je lieve schat.

Groetjes,
Susan

Hey Susan,

Bedankt voor je reactie.
Nou, vandaag dus weer 6 luiers vol....inclusief kleding....de wasmachine maakt overuren.
Vanavond weer zijn fles voor de helft laten staan.
Ik kijk met regelmaat in zijn mondje maar geen witte of zwarte puntjes te bekennen....
Mijn man heeft nu buikgriep, met ook diarree.....misschien heeft hij dat ook wel...
Maar goed, maar hopen dat het snel weer over is......die arme billetjes......lang leve de sudocreme...whahahaha.......

Groetjes Mootje
Mama van Nick ( 17-08-2008 )

Terug
Bovenaan