Zijn eerste pasfoto's

In het echt is Lukas iets minder rood hoor. Ik heb een foto van een foto gemaakt (de scanner was niet aangesloten) en dat verkleurt een beetje.

Ik ben al bij het gemeentehuis geweest en die zeiden dat de foto goed was, maar ik moet nog wel een keer terug want ik heb een handtekening van pappa nodig. Dus hopen dat die ambtenaar het ook maar goed vind.

Lukas deed het echt super bij de fotograaf. Lachen naar de camera doet hij toch zelden.

En ik laat een paspoort maken omdat we over zes weken naar Kreta gaan. Waarschijnlijk komt hij de komende vijf jaar ook wel een keer verder dan dat (amerika ofzo) dus vandaar dat wij voor een paspoort gaan. En bijschrijven heeft weinig zin omdat mijn paspoort volgend jaar verloopt en dat van Remco over twee jaar. Dan zou ik twee keer de kosten moeten betalen.

Annemieke

Nou hij staat er super op, de foto voor Tess haar paspoort is echt erg, ze lijkt wel een kindje met down! Tognetje er half uit. Ze was ook nog maar 3 maanden en het was echt een beetje te veelv oor haar, recht op zitten, oortjes gelijk, ogen gelijk en niet rond kijken....

Ach het is maar een papiertje... meot je bedenken over 3 jaar is het nog steeds geldig maar je kleine lijkt er niet meer op!

Groetjes Nands

Hallo allemaal.

Je kleine staat er mooi op hoor! !
Ik heb ook een stikker in mijn paspoort met de kleine.
Echt lastig om te doen. Moest hem op een krukje laten zitten,(echt handig met 5 mnd)
Hem bij zijn broekje vast houden en zelf op de grond zitten om uit beeld te blijven. En die kleine van mij heeft het hobbelsyndroon (zelf verzonnen  ) zodra hij zit zet hij zich af met zijn kontje van de stoel e.d. dus was nog gevaarlijk ook dat hij niet van de kruk zou kiepen. Maar uiteindelijk alles gelukt en staat er ook met open mondje op, maar daar deden ze gelukkig niet moeilijk over. Nu moeten we binnen kort weer eens want pappa heeft een italiaans paspoort en daar willen we hem ook in hebben!
groetjes Jolanda mv Francesco 21-09-06

Terug
Bovenaan