Zijn er al kindjes die doorslapen?

De titel zegt het al.... En hoelaat krijgen ze dan de laatste voeding en wanneer komen ze smorgens?
Vannacht hebben Rick en Tom doorgeslapen en ze hadden de laatste voeding om 22.00 en vanmorgen was het 6.15. Gisteren was het 5.15 . Ik hoop zo dat dit zo blijft. Ik werd echt met verbazing wakker van m'n wekker, 'he ze hebben helemaal niet gedronken vannacht' , echt super.

Super joh! Nou in het andere topic van Tilly2 had ik al aangegeven dat Diederik nog niet standaard doorslaapt. Soms wel hoor, zeg zo'n 2 keer per week. Maar de meeste nachten nog niet. Ben ook wel benieuwd naar hoe oud jullie baby's zijn (die al doorslapen). Diederik is 5,5 week oud.

En mijn grote hamvraag: wat is wijs, proberen de laatste voeding standaard rond 22.00 uur te geven of standaard een ochtendvoeding te geven om 6.00 uur? (Dit zijn voor ons handige tijden).

Hoi,

mijn dochter is van 1 september en sliep al met 2 weken door ( wat overigens niet mocht van onze verloskundige, maar toch gewoon gedaan ).
Mijn dochtertje krijgt om 23.00uur de laatste voeding en vaak moet ik haar rond 8.00uur wakker maken. Nu moet ik over 2 weken weer gaan werken dus ik wil de laatste voeding ook gaan verschuiven naar 22.00uur. Ze krijgt nu 3 voedingen van 120ml water en 2 voedingen van 150ml. Ben benieuwd op welk voedingsschema jullie zitten

Heeey,

Wat goed van jullie hummeltjes dat ze (af en toe) al doorslapen! Geweldig!

Stan nog niet hoor. Hij valt rond 7 uur in slaap 's avonds en slaapt dan tot 11 (moeten we hem wakker maken) Dan krijgt hij de 'laatste' fles, maar word standaard rond 4 uur wakker en dan krijgt hij een klein flesje. Daarna slaapt hij nog eens tot ongeveer 7 of 8 uur.

Ook word hij meestal rond die tijd wakker omdat hij dan is het poepen hahaha

Stan is 7 weken oud zaterdag.

Dacht vorige week ook dat kyandro door ging slapen.eerste nacht om 5 uur drinken en de nacht daarna om 5.30,dat was echt super!nu is het een rommeltje en komt hij meestal tussen 1 en 2 uur.en dan vroeg in de ochend weer.hij krijgt laatste voeding meestal tussen 21 en 22 uur.hij is savonds veel onrustig(wil alleen op de arm slapen)eenmaal in bed klaarwakker dus ook niet slapen.wat betekent dat het hier wel eens heel laat wordt!pfff ondanks het inbakeren.hij poept ook enorm veel!!denk ook veel krampjes.als het na het weekend niet beter gaat ga ik naar de huisarts.ook omdat het overdag al begint(was eerst echt niet)oke ik dwaal af.maar wou het even kwijt
liefs jootje

Julia slaapt bijna door. Ik voed haar tussen 22.00 en 22.30 en ze wordt tussen 5 en 6 weer wakker. Maar vannacht was het weer om 3 uur.Ze is verkouden, dus ik denk dat het daar aan ligt.
Ze is nu 6,5 week en ik ben tevreden hoe het nu gaat.
Ze hoeft van mij ook nog niet door te slapen. En ik hoewel ik best zou willen doorslapen, vind ik het ook best wel knus om haar 's nachts te voeden. En ze slaapt sowieso altijd langer dan 5 uur na de laatse avond voeding. Dus ik kan dan ook lekker slapen. En na de nachtvoeding val ik gelukkig weer makkelijk in slaap. Dus het kost me weinig energie.

Liefs Maartje

Floor doet het al een tijdje.
ze is nu 8 weken, en krijgt rond 11 uur de laatste voeding, en slaapt dan tot uur of 7 a 8...

heerlijk!!

ben benieuwd voor vannacht.. ze heeft haar prikken gehad, en is verschrikkelijk hangerig

Hey allemaal,

Mystelle sliep met 7 weken door.
Ze krijgt haar laatste voeding om 22.00 uur en komt dan smorgen om 6.30.
Het is zo fijn dat ze zo lakker kan slapen snachts.
en smorgens is ze ook altijd vrolijk.

Terug
Bovenaan