Zijn er al kindjes die doorslapen?

Nou, hier lijkt t er nog niet op hoor. Maarten heeft een paar keer een geslapen tot 04.00u (vanaf 20.30u) maar de afgelopen nachten is het weer lekker rommelig. 2 nachten geleden kwam hij om 00.00u, 2.30u en 5.15u en afgelopen nacht was de laatste voeding om 23.00u (ik sliep alleen al om 21.00u, dus voelt als een nachtvoeding) en om 4.00u een voeding.

Het geeft allemaal niet, op zich kan ik het best hebben. Het is alleen zo jammer dat onze oudste zoon om half 7 al wakker is.. daardoor kan ik niet lekker blijven liggen als Maarten tot 9.30u slaapt.

Ach, Maarten is 5 weken oud, ik kan nog niet mopperen. Ik hoop alleen dat hij doorslaapt als ik weer aan t werk ga, maar dat zal de tijd wel leren :)

De kleine slaapt eigenlijk al een tijdje lekker door.
Soms moeten we dr nog wakker maken voor de laatste voeding,maar dan valt ze meestal wel weer goed in slaap.
Zaterdag is ze zeven weekjes oud.
Wat gaat de tijd toch snel zeg.

Vannacht heeft Warren van 20.00 tot 03.00 geslapen... Ik weet dat ik daar super om zou moeten juichen, nee hoor; werd IK om 02.00 wakker met ongelovelijk pijnlijke volle borsten....

Het is ook nooit goed he ;-)

X evje

Haha Evje, dat is mij ook zo vaak overkomen. Heel herkenbaar! En zelfs als ik niet wakker werd van pijnlijke borsten, werd ik gewoon wakker omdat ik dacht: hij zal zo wel komen. En dan dus een uur wakker liggen..

Hihi wij zeggen altijd met een groepje vrienden: kinderen, je krijgt er zoveel voor terug! ;-)

Lars slaapt nog niet door. We geven rond 22:00 uur de laatste voeding, dan komt bij vaak rond 2.30-3.00 uur en dan rond 6.00-7.00 uur.

Hij is ook flink ziek, dus ik denk dat hij de nachtvoeding ook echt nodig heeft om aan te sterken. Lars is nu 7.5 week.

Juich!
Hij kwam vannacht maar 1x!!!
Hij had om 20.00 voor 't laatst gedronken, en werd om 02.00 wakker en vanochtend pas om 07.00 wakker!!!!
Wat heeerlijk zo'n boel slaap!
Ik ga zo een paar rondjes om het huis hollen, ik voel zo uitgeslapen ;-) !!

X
Evje

Tim heeft afgelopen weekend voor het eerst 2x doorgeslapen.. Yeaahh!! Hij is morgen 8 weken..

We moesten hem ook steeds wekken voor de late voeding om ca 23.00u maar we hebben gewoon eens geprobeerd en gewacht tot ie zelf kwam, en jawel hoor... precies dezelfde tijd als wanneer hij wél een late voeding kreeg. Hij heeft dus uit zichzelf de late voeding eerst laten vallen (ipv de nacht). Dus of hij nou wel of niet gewekt werd, hij kwam standaard nog 'snachts..
Maar het wordt dus steeds een beetje later al dat ie komt.. Meestal was het ergens tussen 3u en 5u maar nu dus al 2x later.. De ene nacht was het 06.30u (!!) en vandaag was het 05.40u.
(en de laatste voeding krijgt ie dan al om 19u he dus hij maakt een flinke ruk jah).

Terug
Bovenaan