Zijn er al mensen bevallen?

Hallo allemaal,

Ik zie dat het erg rustig is hier. Zijn er al mensen bevallen en zo niet hoe gaat het met de meiden. Tis al bijna zo ver he.. Ik nog 4 weken.
 
hallo

er zijn al mensen bevallen en het is hier inderdaad rustig we zitten allemaal in de besloten groep op facebook, ik ben morgen 36 weken maar loop al enkele dagen met voorweeen ben benieuwd wanneer ze omgaan naar de echte weeen, ben wel erg benieuwd naar ons kleine meisje
 
Spannend Umbra en mamaa30!!

Ik ben 15 februari bevallen van 2 meisjes; Fien en Lise. Ik werd met 37+6 ingeleid en met precies 38 wkn zijn ze geboren. Fien had een matige start en ik uiteindelijk een spoedkeizersnede. Maar na 5 dagen ziekenhuis mochten we eindelijk als gezinnetje naar huis. Inmiddels doen we het al 3 dagen zonder hulp, het is flink aanpoten. Maar dubbel en dwars waard!!
Zo verliefd op die mooie dappere hartjes van me :)

Liefs!
 
Ik was de eerste van de maartmamma's op 13 februari spontaan thuis bevallen met 37+5 weken van een mooie dochter ISA 3540 gram en 53 cm lang.. nu inmiddels 5 weken oud, ze doet het prima en groeit als kool.. ze weegt inmiddels al 4280 gram..en slaapt s'nachts door.
groetjes marjon
 
Terug
Bovenaan