Zijn er al mensen met een "buikje"

Hallo allemaal!!

Hier nog zo eentje met een behoorlijke buik!!
Mijn spijkerbroeken zitten mega strak en thuis loop ik alweer het liefst in een oude joggingbroek!!
Ik zit nu minstens op week 6 en max op week 9, maar zelfs met
bukken voel ik tegendruk van mijn buik...vreemd!!
De eerste 2 weken dat ik vermoedde zwanger te zijn voelde het als een soort buikgriep en constant (zeer makkelijk) naar toilet.
Nu is dat sinds 2 dagen helaas helemaal veranderd, maar ook sinds
2 dagen zo goed als niet misselijk en mijn eetlust is ook weer terug.
Ben wel ongelofelijk moe!!
Ik werd bij de eerste 2 zwangerschappen wel ongelofelijk dik, maar zeker niet zo snel als nu lijkt. Misschien houden mijn darmen me wel voor de gek, hahaha!
Ik wil me zo min mogelijk aantrekken van de jongen/meisjes fabeltjes etc, maar de eerste 2 maakten mijn buik helemaal rond,
terwijl mijn buik nu als een punt naar voren lijkt te steken...???
Mijn 'love-handles' zijn wel spontaan verdwenen, lijkt strak getrokken te worden!!
Ik ervaar de zwangerschap als heeeeel anders dan bij mijn meiden!!

Iedereen het allerbeste in ziek/zwak/misselijke/lamlendige periode, haha!! Het is voor het goed doel.

Groetjes van Miriam

Hallo ladies,

Helaas kan ik hier geen antwoord op geven.
Ik ben net pas zwanger (bijna 5 weken) maar heb vanmezelf al een buikje. hihi
Ben helaas niet de smalste. Heb nl maat 40-42.
Ik merk wel dat mijn lichaam aan het veranderen is.
En als ik mijn moeder achterna ga dan passen mij de kleding met 2 a 3 maanden al niet meer.
Dus ben benieuwd.
Wel grappig dat je zo snel al een buikje kunt zien.

groeten gizzymo

Hallo meiden,

Ik heb ook al een buikje. vind het zelf wel leuk maar ik wil het ook nog ff voor me houden. Maar mijn broeken zitten al strak en de knoop moet open en als ik gegeten heb is het echt vreselijk. Had ik anders nooit. Maar ik heb ook echt een opgeblazen gevoel erbij. Ik moet niet onderuit gezat op de bank zitten want dat knelt mijn maag echt.

Gr Ester

Heb het probleem ook..pas bijna geen broek. Soms gaat het sochtends nog net maar dan eind van de dag (of eigenlijk na de lunch) moet er een knoop open. Ben bijna 6 weken, 2e kindje...wel lastig idd als je nog niks wilt zeggen...

Hoi hoi dames,

Volgens mijn verloskundige ken bij iemand die meerdere zwangerschappen gehad heeft,de baarmoeder ontzettend sneller groeien dan bij1ste zwangerschap.Dus als ik 8 weken ben ken het uitzien als 15 weken:d

Zelf ben ik nu inverwachting van de 3de
En men zou het eerder waarnemen dat men een kleintje in buik heeft....Dus spannend:p

Groetjes Franny

hallo

ik ben zelf pas 6 weken zwanger maar krijg al vaak te horen van 'goh ben jij zwanger' ik heb ook al een hele buik hoor.
draag ook al zwangerschapsbroeken omdat mijn gewone broeken niet meer dicht gaan.

vind het eigenlijk helemaal niet erg hihihih het is trouwens mijn eerst zwangerschap.

liefs mama van babystad

Terug
Bovenaan