Hallo allemaal!!
Hier nog zo eentje met een behoorlijke buik!!
Mijn spijkerbroeken zitten mega strak en thuis loop ik alweer het liefst in een oude joggingbroek!!
Ik zit nu minstens op week 6 en max op week 9, maar zelfs met
bukken voel ik tegendruk van mijn buik...vreemd!!
De eerste 2 weken dat ik vermoedde zwanger te zijn voelde het als een soort buikgriep en constant (zeer makkelijk) naar toilet.
Nu is dat sinds 2 dagen helaas helemaal veranderd, maar ook sinds
2 dagen zo goed als niet misselijk en mijn eetlust is ook weer terug.
Ben wel ongelofelijk moe!!
Ik werd bij de eerste 2 zwangerschappen wel ongelofelijk dik, maar zeker niet zo snel als nu lijkt. Misschien houden mijn darmen me wel voor de gek, hahaha!
Ik wil me zo min mogelijk aantrekken van de jongen/meisjes fabeltjes etc, maar de eerste 2 maakten mijn buik helemaal rond,
terwijl mijn buik nu als een punt naar voren lijkt te steken...???
Mijn 'love-handles' zijn wel spontaan verdwenen, lijkt strak getrokken te worden!!
Ik ervaar de zwangerschap als heeeeel anders dan bij mijn meiden!!
Iedereen het allerbeste in ziek/zwak/misselijke/lamlendige periode, haha!! Het is voor het goed doel.
Groetjes van Miriam
Hier nog zo eentje met een behoorlijke buik!!
Mijn spijkerbroeken zitten mega strak en thuis loop ik alweer het liefst in een oude joggingbroek!!
Ik zit nu minstens op week 6 en max op week 9, maar zelfs met
bukken voel ik tegendruk van mijn buik...vreemd!!
De eerste 2 weken dat ik vermoedde zwanger te zijn voelde het als een soort buikgriep en constant (zeer makkelijk) naar toilet.
Nu is dat sinds 2 dagen helaas helemaal veranderd, maar ook sinds
2 dagen zo goed als niet misselijk en mijn eetlust is ook weer terug.
Ben wel ongelofelijk moe!!
Ik werd bij de eerste 2 zwangerschappen wel ongelofelijk dik, maar zeker niet zo snel als nu lijkt. Misschien houden mijn darmen me wel voor de gek, hahaha!
Ik wil me zo min mogelijk aantrekken van de jongen/meisjes fabeltjes etc, maar de eerste 2 maakten mijn buik helemaal rond,
terwijl mijn buik nu als een punt naar voren lijkt te steken...???
Mijn 'love-handles' zijn wel spontaan verdwenen, lijkt strak getrokken te worden!!
Ik ervaar de zwangerschap als heeeeel anders dan bij mijn meiden!!
Iedereen het allerbeste in ziek/zwak/misselijke/lamlendige periode, haha!! Het is voor het goed doel.
Groetjes van Miriam