zijn er hier meer met overgewicht?

Ja de titel zegt het al. Ik heb dus overgewicht en ben benieuwd of er meer mama-to-be's zijn die dit hebben.

Waar zou ik over een paar weken positiekleding kunnen kopen? Ik heb normaal maat 50/52

Verder komt er zoveel op mij af nu! Ik ga eerst maar eens beginnen met een afspraak te maken voor bij een verloskundige. Daarna zien we wel verder!

groeten

Hoi hoi,

Ýk heb zelf geen last van overgewicht. Maar ik denk dat ze bij Miss Etam ook wel grotere maten zwangerschapskleding hebben en kijk ook eens bij de wehkamp.

Ik heb ook geen overgewicht maar zag inderdaad gister bij de miss etam ook grotere zwangerschaps kleding erg leuk. Vind dat ze altijd erg weinig in de winkels hebben voor mensen met overgewicht.

hoi friezinne,

ik hoor eigenlijk bij de augustus-mamas maar zag je berichtje, ik heb ook behoorlijk overgewicht, zit nu op mt 48, bij mijn 1e zwangerschap was ik nog een stuk zwaarder en had ik mt 56, meestal kon ik bij de miss etam en promisses wel slagen, al hebben ze niet zo heel veel keus............nu heb ik bij 12,5 week nog steeds mn gewone broek aan, je kunt het bij mij ook altijd wel vrij laat zien dat ik zwanger ben.

succes ermee!!

groetjes susanne

ik heb ook overgewicht.

ik zit met een behoorlijke twijfelmaat. de ene winkel heeft een maat 44 te groot de ander is 46 weer te klein.

dat is voor mij al rampzalig. nu weet ik wel dat als je jurken draagt dat het ook te doen is. met een leuke legging eronder ;) ik weet wel dat ik in ieder geval een hoop jurken in mijn garderobe ga krijgen en 1 of 2 broeken ga kopen.

groetjes, Shanna

Friezinne, ik heb hetzelfde probleem.
Ik denk wel dat de kleding die ik nu draag (valt vrij wijd) nog lang te gebruiken is, maar ik heb geen idee hoe snel mijn buik dit keer gaat groeien. Ik ben zwanger van de 2e en dus is er grote kans dat de buik sneller en groter groeit.
Miss etam is goed denk ik, maar verder heb ik geen idee. Wat mij betreft zijn tips ook welkom!!

(En ja, nu ga ik me ook maar bezig houden met een VK zoeken enzo)

Ja hier ook eentje met overgewicht. Heb rond maat 44, 46 en bij mijn vorige zwangerschap haalde ik mijn kleren bij miss etam. Daar hebben ze toch best leuke kleren in allerlei grote maten...succes!

Ja hier ook eentje met overgewicht. Heb rond maat 44, 46 en bij mijn vorige zwangerschap haalde ik mijn kleren bij miss etam. Daar hebben ze toch best leuke kleren in allerlei grote maten...succes!

Terug
Bovenaan