zijn er hier meer met overgewicht?

Hallo Allen,

Ook ik zit in maat 44-46, maar het valt me nog reuze mee de keuze die er is. Zo heeft Noppies hele leuke spijkerbroeken (en gewone ook) die tot en met maat xxl lopen. Deze pas ik, en staan heel leuk! Wel moet je ze nu kopen nu de nieuwe collectie er is, want vnauit mijn vorige zwangerschap weet ik dat deze maten er niet veel zijn.

Ook heb ik voirge week een hele leuke jas van mamalicious gekocht voo rhet voorjaar/zomer/najaar. En ook een legging.

Tja je moet wat meer passen in deze maat, en soms is het wel frustrerend dat er het een en ander niet past, maar als je doorzet heb je hele leuke kleding! Ik kan niet wachten totdat de zwangerschapskleidng weer aan kan, want ik vind daarin altijd veel leukere dingen dan gewoon.

Groetjes,
Kim

hoihoi

ook hier een dame met flink overgewicht
heb zelf maat 46/48 en kan altijd slagen bij miss etam
ook voor positiekleding hebben ze daar altijd hele leuke dingen
heb verder ook nog de spullen van mijn vorige zwangerschap vorg jaar

succes met shoppen

groetjes maurilla

Ik heb zelf maat 48-50. Heb nu al bij een gewone grote maten winkel wat wijdvallende shirts gekocht. Alleen broeken wordt denk ik een probleem. Ik moet ook nog op zoek naar winkels waar ik hier voor terecht kan.
Succes met je zwangerschap!

Hoi,

Ik heb ook last van overgewicht. Nu zit ik op maat 46. Met bovenkleding kopen  heb ik eigenlijk nooit echt problemen gehad, maar met broeken wel. Ik heb ook vrij lange benen en kan daarom eigenlijk alleen slagen bij Miss Etam long wear. Ik heb al gezien dat ze daar leuke zwangerschapkleding verkopen, alleen hoop ik dat de broeken lang genoeg zullen zijn.

Verder hoorde ik een verhaal over dat als je over de 110 kilo gaat wegen, dat je dan waarschijnlijk niet meer thuis mag bevallen, dit omdat als je opgehaald moet worden met de ambulance, de broeders je niet mogen dragen van een trap af als je meer dan 110 kilo weegt. Hebben jullie daar wel eens iets over gehoord? Ik zou namelijk erg graag thuis willen bevallen. Ik zal het bij het volgende bezoek van de VK eens navragen.

Groetjes Astrid

O gelukkig er zijn er toch nog meer...

Hallo allemaal!

Hierbij wil ik me graag voorstellen!
Ik ben Annemieke en zwanger van mijn eerste kindje en heb overgewicht maat 50/52.
Daardoor (en door mijn trage schildklier) moet ik zoiezo in het ziekenhuis bevallen
Dat is dan weer jammer vind ik maar ja niets aan te doen...
Wij hebben hier in de buurt een positie kleding winkel die kleding  verkoopt tot maat 56 dus daar ga ik maar eens kijken als ik niet meer in mijn eigen kleding pas.

Succes allemaal!

Groetjes Annemieke

en waar is "hier in de buurt"? Is dit vlakbij friesland? Want ik heb via Wehkamp een broek van miss etam besteld en maat 48 past net niet... Ik heb dus echt maat 50 nodig! sh*t!

iedereen veel plezier met shoppen!

Ik ga vandaag eens bij babyplanet kijken in de hoop dat ze daar de maat 50-52 van noppies hebben, dan maar wat duurder!

Als je op 'grote maten zwangerschapskleding'   googled kom je ook bij een aantal webshops uit die e.e.a. verkopen. Niet zoveel keus als de normale kleding....maar goed. Dan kun je in ieder geval wat aan..
Iemand nog een tip voor een grote-maten-zwangerschaps-zwempak? (ik weet het...ik vraag veel).

In dordrecht
maar er zal vast daar in de buurt toch ook wel iets zitten?
zal is ff zoeken voor je

Groetjes annemieke

quote: friezinne82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-04-2009 09:27:13'));

en waar is "hier in de buurt"? Is dit vlakbij friesland? Want ik heb via Wehkamp een broek van miss etam besteld en maat 48 past net niet... Ik heb dus echt maat 50 nodig! sh*t!

iedereen veel plezier met shoppen!

Ik ga vandaag eens bij babyplanet kijken in de hoop dat ze daar de maat 50-52 van noppies hebben, dan maar wat duurder!

Terug
Bovenaan