zijn er hier nog meer moeders die voor 4 kinderen of meer gaan?

A

Anoniem

Guest
Hallo ik ben een moeder uit overijssel en zit nu in mn tweede ronde voor een 5 de kindje
hoop niet dat ik nu veel mensen afschrik dat ik er al 4 heb!!  maar ik heb gewoon nog een kinderwens en wil toegeven aan mn gevoel in plaats van wat ,,de mensen,, zeggen of oordelen maar ik heb toch het   gevoel   1 vande weinigen te zijn die hier al een heel gezinnetje hebben ,volgens mij gaan de meesten hier voor de eerste tweede of derde.....
dus zijn er hier meer moeders met 4 kinderen of meer die er nog voor gaan?
liefs Alien

hallo! wij gaan voor de eerste, maar wilde je toch even zeggen dat je groot gelijk hebt dat je je gevoel hierin volgt en niet wat anderen doen of zeggen.
Heerlijk toch zo'n groot gezin!

veel geluk, groetjes

Hoi,

Ikzelf heb al 2 kids, en we zijn rustig bezig voor een derde, maar ik geef je groot gelijk!! Je moet je eigen gevoel volgen!!
Ik vind het in ieder geval super dat je die stap zet!!

Gr.
Baby09

hoi alien

het lijkt mij geweldig een groot gezin we zitten zelf in de derde ronde(na een miskraam)
voor ons vierde kindje maar een vijfde sluiten wij ook zeker niet uit.

liefs silke

Hoi hoi,

Ik ben nu twintig weken zwanger van ons vijfde kindje. Het is heel verschillend hoe mensen hier op reageren, wat ik wel merk en wat ik erg jammer vind is dat een hoop mensen het gewoon vinden worden. Terwijl voor mij dit kindje net zo belangrijk is als de vorige kids.

Ik heb bv veel minder kaartjes gekregen toen ik bekend maakte dat ik zwanger was, de intresse is nu ook minder, maar voor mij niet minder leuk.

Toen ik acht was zei ik al ik wil vijf kids en zoals het er nu voor staat gaat dat lukken.

Succes met zwanger worden.

Groetjes linda

dank jullie wel voor de reacties ,ik ga helaas de derde ronde in......
maar we blijven positief!!!

Hoi hoi,

We hebben 8 kinderen en zijn voor de 9de bezig.Helaas heb ik vorige week een mk gehad.
We gaan er nu weer helemaal voor.
Ik denk als ze hier in de buurt weten dat we voor ons 9de wonder gaan we wel veel commentaar zullen krijgen(vooral achter onze rug om)maar daar doen we niks op uit,we gaan gewoon onze eigen gang.We hopen snel met goed nieuws te kunnen komen!

groetjes Caro

hallo allemaal,

ik ben nu zwanger van mijn 4e (net 8 weekjes) en het voelt gewoon heerlijk om het allemaal nog een keer mee te mogen maken
doe lekker allemaal wat je zelf   wilt en ik duim voor jullie dat jullie mij snel zullen volgen.

maggie

Terug
Bovenaan