zijn er hier nog meer moeders die voor 4 kinderen of meer gaan?

Hoi.
Leuk hoor

Ik ben ook zwanger van de 5e. In nov hebben we een miskraam gehad en dat was( ook bij een 5e) heel verdrietig. Nu ben ik 8 weekjes.

quote: alien32 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-02-2008 14:47:23'));

dank jullie wel voor de reacties ,ik ga helaas de derde ronde in......
maar we blijven positief!!!

O dat is jammer Alien!
Ik zag ineens dat jij hier ook rondzwerft.
Ik zit hier ook al een tijdje. ik schrijf onder het kopje 3de kindje, wie ook.
Kun je zo ook bijhouden hoe het mij vergaat. Niet dat ik je niet persoonlijk op de hoogte wil houden hoor!

Groetjes Suus

Hoi mama's,

Ik heb pas twee kinders. Eentje van 20 maanden en eentje van 5 maanden en ik vind het heerlijk!!!! Ik geniet er enorm van en wil graag meer kinderen. Ik heb altijd gezegd dat ik minimaal vier kinderen zou willen als dat zou lukken en gelukkig mijn man ook. Toch zit ik met een paar vraagjes....misschien kunnen jullie me helpen....

Ten eerste, ik heb een moeilijke zwangerschap en bevallling gehad van de tweede, zou dit weer zo kunnen zijn of is dit per zwangerschap verschillend? ( Ik heb echt ruim vier maanden plat gelegen)

Ten tweede, ik heb maar een bescheiden huis ( drie slaapkamers) een bescheiden auto ( ford fiesta), hoe hebben je het in materieel opzicht

Ten derde, Mijn man verdient niet veel, net het minium inkomen en ik werk nu nog tijdelijk als oproepkracht als lerares....hoe gaat het financieel als er meer kindjes zouden komen....

Misschien kunnen jullie me helpen met de vragen, want eerlijk gezegd zijn dat toch de dingen waar ik tegenop ziet, hoe graag ik nog kinderen zou krijgen.

Groetjes Hanneke

quote: caro reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-02-2008 23:11:46'));

Hoi hoi,

We hebben 8 kinderen en zijn voor de 9de bezig.Helaas heb ik vorige week een mk gehad.
We gaan er nu weer helemaal voor.
Ik denk als ze hier in de buurt weten dat we voor ons 9de wonder gaan we wel veel commentaar zullen krijgen(vooral achter onze rug om)maar daar doen we niks op uit,we gaan gewoon onze eigen gang.We hopen snel met goed nieuws te kunnen komen!

groetjes Caro

kon mijn buurt wel zijn ,ik heb ook heel lang het gevoel gehad over wat ,,de mensen ervan zouden zeggen,,
nu ben ik dr helemaal vanaf gestapt en doe de dingen /plan de dingen waar ik mij goed bij voel
en daar heeft een ander niets over te zeggen ,vind je ook niet?
de een is met 2 kinderen klaar [waar ik gewoon raar tegenaan kijk] ik had het met 2 nog lang niet gezien hoor
maar goed dat is een ieder persoonlijk en laat ik ieder lekker vrij in
mijn gevoel is ook nog niet gestopt na 4 kinderen op de wereld gezet te hebben
en als ik dan lees dat jullie voor de 9e gaan heb ik alleen maar zoiets van wauw!!!!
en vind ik het fantastisch voor jullie!!

Terug
Bovenaan