Hoi mama's,
Ik heb pas twee kinders. Eentje van 20 maanden en eentje van 5 maanden en ik vind het heerlijk!!!! Ik geniet er enorm van en wil graag meer kinderen. Ik heb altijd gezegd dat ik minimaal vier kinderen zou willen als dat zou lukken en gelukkig mijn man ook. Toch zit ik met een paar vraagjes....misschien kunnen jullie me helpen....
Ten eerste, ik heb een moeilijke zwangerschap en bevallling gehad van de tweede, zou dit weer zo kunnen zijn of is dit per zwangerschap verschillend? ( Ik heb echt ruim vier maanden plat gelegen)
Ten tweede, ik heb maar een bescheiden huis ( drie slaapkamers) een bescheiden auto ( ford fiesta), hoe hebben je het in materieel opzicht
Ten derde, Mijn man verdient niet veel, net het minium inkomen en ik werk nu nog tijdelijk als oproepkracht als lerares....hoe gaat het financieel als er meer kindjes zouden komen....
Misschien kunnen jullie me helpen met de vragen, want eerlijk gezegd zijn dat toch de dingen waar ik tegenop ziet, hoe graag ik nog kinderen zou krijgen.
Groetjes Hanneke