Zijn er hier ook 'jonge" moeders?En waar komen jullie vandaan?

hallo,
ik ben melissa 21 jaar (bijna 22) wij zijn ook beig voor ons eerste kindje. (eerste ronde).
ik dacht ook dat ik een van de weinige was die zo jong aan kinderen wilde beginnen maar dat valt dus heel erg mee. leuk, allemaal succes met zwanger worden.

groetjes mel

Hee meiden,

Ik vind mezelf ook nog jong (28) en wij hebben een zoontje van 3 en zijn nu alweer 15 rondes verder voor een tweede kindje.
Verder kom ik uit Noord-Holland.

Gr: Poppie2

Wat leuk al die reacties!
Ik dacht ook dat ik de enige was die redelijk jong moeder wil worden.
Mijn vriendinnen zijn hier ook nog niet mee bezig en studeren allemaal nog. Zelf werk ik al 2 jaar, wat doen jullie?
En voor degene die al jong moeder zijn geworden; wat is jullie ervaring daarmee?
groetjes

hey meiden,

me vriend is 26 en ben zelf 22,
samen hebben we 3 kinderen.
dochter van 4jaar
zoontje bijna 2 (11 sep)
dochter 9mnden &2weken

zijn bezig met de 4de.

veel liefs

hallo ik ben net nieuw hier op het forum omdat ik en mijn vriend hebben besloten om er mee bezig te gaan en ik ben bijna 21 en mijn vriend bijna 23 dus we zijn ook nog jong maar ik heb zoiets je doet het voor jezelf dus al ben je 19 en je bent er aan toe en je hebt alles op een rijtje waarom zal je het dan laten? omdat mensen misschien wel gaan praten???? nee hoor ik vind dat je moet doen wat goed voelt.!!! en iedereen veel succes met zwanger worden. :)

hallo meiden,

Ik en mijn vriend zijn beide bijna 23 en gaan nu naar ronde 2 voor ons eerste kindje. Zeker maakt het niet uit hoe oud je bent  als jullie samen een kind willen moet je je niet afvragen wat de rest van de wereld daar van denkt gewoon doen. En laat de mensen maar kletsen als die denken tot jullie te jong zijn. Het is jullie kind en daar moet niemand zich mee bemoeien.

Groetjes Suus.

he hallo ik ben suzette ben 24 jaar en we zijn bezig in ronde 8 ben nu 2 weken en 4 dagen overtijd, alleen me cyclus is heeeeeeeel erg onregelmatig, ik kom uit zuidholland,

ik durf niet te testen, omdat ik al een keer een maand heb over geslagen, heb wel heel erg last van me borsten en tepels, dus kweet niet wat ik moet doen.

greetz suzette

hey suzette

waarom test je niet gewoon baad het niet schaad het niet

ik heb ook een onregelmatige cyclus ik ben voor het laatst op19 mei ongi geweest en tot nu toe nog niks terwijl ik wel allemaal klachten heb van gevoelige borsten en ongiepijn
maar er komt niks en heb er een paar weken last van.
en bij mij is het geen ontpillen meer ben al meer dan een jaar van de pil af.
heb ook al 2 testen gedaan allebei nega en de derde ligt al klaar.

nou veel succes
groetjes denkertje

Terug
Bovenaan