zijn er hier ook mama.s die hun kind in bed doen met een gewone deken en hoes

quote: stephanie_timothy schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-09-2007 20:24:37'));

want ik wil dat ijgelijk  wel geefen  wand hij heefd het snach.s altijt zo koud
maar vind het ook wel een beetje eng heefd er iemand ervaring mee

gr stephanie

Als je een babydeken in het laken doet is er niets aan de hand. Maar warmer zal hij het niet krijgen, misschien een slaapzakje extra aan?

Maar even wat anders, ik wil niet heel vervelend doen hoor, maar kan je niet goed schrijven oid? Je hebt echt veel fouten in je tekst staan.

Stephanie,

Ik denk dat je in de war bent met een echt donzen dekbed in een hoes. Dat mag inderdaad pas vanaf 2 jaar.
Maar een wollen deken in een hoes (van die gekleurde dekens die je bijvoorbeeld bij de hema kunt kopen) mag wel. Die kun je er enkel of dubbelgeslagen in doen. Zo kun je het warmer maken.

hi,

het is natuurlijk niet prettig wanneer je baby'tje het heel koud heeft. Wij hebben hier een slaapzakje aan en een dekentje er over heen. Slaapzakjes heb je ook in verschillende diktes.

Ik weet niet of het al mag om een dekentje te gebruiken....
Succes ermee,
groetjes Veronique

boas had het laatst ook best koud snachts.ik heb nu maar een winterslaapzak gekocht,want een deken daar blijft hij niet onder liggen,zo kronkelt hij in bed.maar een wollen deken in een hoes kan geen kwaad,doen we op t werk ook.en een dekbedje daar word wel voor gewaarschuwd,maar een vriendin van me doet t wel,al sinds dochterlief een maand of 6 is.bij haar zoontje deed ze het ook altijd.zonder problemen,maarja,ze waarschuwen niet voor niks he.
groetjes karin

oke bedankt voor julie reactie.s ik ga denk ik maar naar de  prenatal voor een dikkere slaap zak en w8 ik toch nog maar even met een gewone deken
ps toen ik nog op school zat hat ik een leraar die niets uitlegde en ik leerde al moeilijk
dus toen we schijven hadden keken ze niet na of het goed was gescheefen
dus ik hep het ijgelijk nooit geleerd alles wat ik schijf hep ik bijna zelf geleerd ik vind het zelfs knap van me zelf dat ik nog iets kan schijfen
het is ijgelijk heel raar want me moeder en me zus zijn er heel goed in en hebben nooit een spelins fout en me moeder is secretaresse en kan er niet eens tegen als iemand iets fout schijft en verbeterd iedereen. en ik ben ook nog is altijd gepest op school
dus als ik iets niet snapte durfde ik het niet te vragen want dan kreeg ik altijt
kometaar als   er een leeraar weg ging om iets te doen werd er snel even in de
klas geblowt     je zouw denken maar je leerd schijfen in groep 1 en 2
maar ik was veel te verleegen om wat te vragen en werd toen al gepest puur om dat ik te verleegen was dat was het ijgelijk   maar ja ik wil hier niet zielig lopen doen zitten jullie ook niet op te w8ten haha

gr stephanie

gr stephanie

stephanie wat knap dan van je zeg en ik kan je heel goed lezen hoor mijn zussie heeft het zelfde en net als jij maakt ook zij er geen probleem van dat doen andere wel meisssssssssssss dikke 10 voor je ik vind het een dikke vette knuffff waard en das toch niet zielig doen ik vind je juist reuze stoer als je zo voor jezelf opkomt

Hoi Stephanie,

dat is inderdaad een goede oplossing als je een deken toch eng vindt.

En even over dat schrijven... natuurlijk had ik al wel gemerkt dat je veel taalfouten maakt, maar ik geloof niet dat iemand hier een ander er echt om uitlacht of minder om vindt. Als ik er even niet uit kom, lees ik je tekst gewoon hardop voor, dan hoor ik wat ik zeg en begrijp ik het altijd prima.

Als je er zelf veel problemen mee hebt, zijn er verschillende cursussen die je kan volgen, die misschien nuttig zouden kunnen zijn, maar ik heb er al bewondering voor dat je gewoon hier je verhaal typed en dat je nu ook dit verhaal eronder zet .

Groetjes Ilona

ps wil nog wel even zeggen dat er verder niets aan me hersens makeerd hoor
me zus zegt zometeen denken ze dat je gek bent hihi maar verder ben ik wel nomaal
denk moet het maar wel even zegen ik zeg het om dat iemand in een andere topic
me heel uitgebrijd iets ging uit legen wel lief hoor maar dat hoeft niet haha

gr stephanie

Terug
Bovenaan