zijn er kindjes die tussenin slapen?

Zoooo herkenbaar dit! Wij proberen het te voorkomen want volgens de 'experts' is het allebehalve DE manier maar Mette gaat soms maar door en door met huilen en vervolgens wordt Jens wakker en zitten we met 2 wakkere kinderen en een gebroken nacht. Als we dus alle opties (slokje water, nog een kus enz enz) hebben geprobeerd nemen we haar ook tussenin. We hebben onze slaap gewoon nodig en midden in de nacht lukt het gewoon niet altijd om pedagogisch verantwoord te gaan doen. Vannacht was het toevallig weer raak. Mette is enorm verkouden en werd steeds wakker omdat ze benauwd is. Het gebeurd niet heel vaak. Ik denk dat ze hooguit 5 x bij ons heeft gelegen in totaal.
gr.Ing

Hoi hoi,

Dylano heeft nog nooit bij ons in bed geslapen. Om dezelfde Reden ala Saskia en Moekje. Hij blijft 5min stil liggen, en dan begint hij te spelen.
Sylvan is wel anders denk ik.. Die was met oud en nieuw bijna in slaap gevallen bij ons in bed, maar daar willen we geen gewoonte van maken.Vind het wel lekker dat ze fijn slapen in dr eigen bedje, maar vind het ook wel weer wat hebben. Ach, elk voordeel heeft zn nadeel en vice versa.
Je moet zeker doen waar jij je goed bij voelt.

Liefs Deb.

Nee, eigenlijk nooit!
Nooit gedaan ook. Scheelt dat we op een andere verdieping liggen dan de kids ..komen niet zomaar..

Maar het mag ook alleen als ze ziek zijn, of bang van onweer oid..Maar bij de oudste twee ga ik dan bij hen liggen in hun bed..haha
En zodra het kan, ben ik weer weg!!
haha
Heb er verder niets op tegen, maar hier geen gewoonte dus.
Gr Rina

Hallo

Voor mij onherkenbaar. Beide kids hebben nog nooit bij ons geslapen
Ik vind het gewoon fijn dat ze in hun eigen bed slapen, anders kan ik zelf ook niet goed slapen, en daar heeft hier in huis niemand wat aan.

Je moet doen wat je zelf denkt dat goed is..

Groeten Kirsten

Gelukkig hebben wij zelden gebroken nachten. Tussen ons in slapen is ook niet nodig. Maar kan me goed voorstellen dat je het wel doet.
Onze oudste wordt 's morgens wel vroeg wakker tussen 5.00 en 5.30 uur. Hij mag dan altijd even in ons bed tv kijken. Maar hij is dan klaarwakker en van slapen komt niets.

Wij hebben overigens wel van alles geprobeerd om hem later wakker te laten worden, want 5.00 uur is best vroeg. Maar niets werkt. We hebben geaccepteerd dat het een vroege vogel is en we gaan zelf vroeger naar bed en dan is het goed te doen. En in het weekend slapen we om en om uit.

Terug
Bovenaan