Zijn er meer mama's die een beetje worstelen???

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar k kan ook nog niet helemaal genieten.. ook een aantal miskramen gehad.. rond de 5wkn al.. nu ben ik 10 wkn. vorige week ngo echo gehad.. maar ik blijf zo bang bij vorige zw schap is t blijkbaar een tweeling geweest (was te zien aan placenta bij geboorte) dit hebben ze nooit verteld kben 40wkn+3dgn ziek geweest kotse kotse kotse ben nu volgden week 8maanden geleden bevallen en ben nu 10wkn +1dag zwanger.. sinds 1 1/2 week wordt ik weer zo beroerd weer overgeven en moe.. wordt gelijk zo onzerk van stel dat weer 40wkn lang zo gaat wilde zo graag nu wel genieten ipv alleen maar rust houden en op bank hangen in trainingspakken.. tot nu toe begint weer zo te worden behalve de ochtendjes dat ik werk ......pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Hey meiden,

Bedankt voor de vele reacties, het maakt me weer wat zekerder!

Nee, ik verwacht ook niet dat het een zelfde zwangerschap wordt als de 1e. Maar ik hoop dat er straks iets meer rust en vertrouwen in komt en dit is volgens mij wel iets dat ik kan verwachten.

Liefs grote broer

herkenbaar.
Het ene moment ben ik dolgelukkig.
En het volgende moment (als ik dan bijvoorbeeld mijn muts ben kwijtgeraakt) dan kan ik niet stoppen met huilen en voel ik me echt zo rott.
Gaat vanzelf over denk ik. hoop ik

Hey grote broer

Ik kan het wel begrijpen. Na die miskramen is het moeilijk om te durven genieten. Je durft er niet van uit te gaan dat het dit keer goed zal gaan maar je wilt er ook niet vanuit gaan dat het weer mis gaat. Tis allemaal een beetje dubbel.

Ik hoop dat je met je 11 weken echo een mooi kloppend hartje ziet en je dan gerustgesteld bent. En dan maar lekker genieten.

Ik heb er zelf ook nog een beetje moeite mee. Ik wil heel graag deze puk erbij. Maar tegelijk vindt ik het weer dood eng allemaal. Het is gewoon spannend die eerste weken , voor mij begint het pas echt als ik het voel trappelen denk ik. Ben zo nu en dan echt zwaar depri.

Succes meid! En laat even weten hoe de echo is gegaan, ik duim voor je

liefs

Terug
Bovenaan