Zijn er meerder meiden die een langere LH piek meten?

<p>Hallo!</p><p>Ik heb sinds mijn vorige ronde ovulatietesten gebruikt om meer inzicht te krijgen in mijn cyclus. Deze is na mijn miskraam in maart van 27-29 dagen veranderd in 36-38 dagen. Nou vindt ik dus wel mijn lh piek alleen de eerste ronde met ovulatietesten bleef deze 4 dagen lang positief. Nu zit ik in de tweede ronde en zit ik nu op 3 dagen achter elkaar een positieve ovulatietest.</p><p>Ik blijf sowieso nog weer even door testen om te kijken wat er gebeurd. Ik zit er wel over na te denken om de ha of vk te bellen om te vragen wat dit betekend, maar als hier toevallig al meiden zijn die dit ook hebben en weten wat dit is hoor ik het heel erg graag, want is dit iets positiefs of negatiefs?</p>

Had ik ook. Betekent dat deze testen eigenlijk te gevoelig zijn voor je. Ik had altijd wel een extra piek bij de positieve testen. Echt 1 donkerpaarse en de rest minstens even donker als de controlestreep.

Ik ben ook al 3 dagen aan het testen en al 3 dagen een streepje maar wel licht. Ik was ook een beetje vroeg begonnen. Ik ga okk nognmaar even door tot de streep niet meer verschijnt.

Dank voor jullie snelle reacties.
Ik had de eerste ronde de digitale versie van sensitest gebruikt die haal je dan ook weer uit het apparaatje en dan kan je de kleur van de streep nog wel zien alleen toen geen foto's van gemaakt. maar waren toen wel 4 dagen een donkere streep en werdt daarna weer minder.
Ik dacht daarom nu een ander merk proberen dus gewoon online een set van thuistestenkopen.nl via bol.com besteld en dus inderdaad met streepjes. Ik was alleen op tijd begonnen met testen en heb 2 dagen 2x getest, maar nu waren die testen dus sinds gisteren op. Dus had vanmorgen onderweg naar kantoor maar even bij de etos een paar gehaald om dan nog even mee verder te testen. Deze sloeg dus ook nog knal positief uit.
@ ElsieJoy en BenB hebben jullie al kinderen of ook bezig voor de eerste? Ik ben bezig voor een eerste dus probeer een beetje te begrijpen hoe mijn lichaam werkt. Het is in ieder geval wel al geruststellend dat jullie hier ook ervaring mee hebben. welke testen gebruiken of gebruikte jullie om te testen?
anneiggy als hij licht is, is het nog geen positieve test hij moet echt net zo donker of donkerder zijn dan de controle streep. Dus je moet hem volgens mij nog vinden.

Hier een foto van mijn laatste paar testen: bovenste is de meest recente:
https://www.mupload.nl/img/ey8sb8q1.06.57.jpg

ElsieJoy oei wat heftig zeg zoveel miskramen, hopelijk mag je snel weer zwanger worden en gaat het allemaal goed.
Mag ik vragen wat voor een dieet je hebt gevolgd? Ik ben nu zelf meer bezig met gezond eten en slechte dingen laten staan. Op zaterdag mag ik van mijzelf wel een slecht dingetje eten, maar eet mij dan niet gelijk helemaal rond aan slechte dingen. Ik was 1 jaar geleden 9 kilo afgevallen en zat toen op 69 kilo met een lengte van 174. Nou was ik daarna weer een klein beetje aangekomen en zat ik rond de 71 kilo, maar na de miskraam in maart waren daar in een klap nog eens 4 a 5 kilo bovenop gekomen, terwijl ik nog steeds heel erg op mijn eten let en sport. Ik ben nu sinds een paar weken wel weer vaker gaan sporten, omdat dat wel ietsje minder consequent was geworden (weekje ziek geweest). Sindsdien ben ik echter nog meer aangekomen en weet niet waar het door komt. Ik zit nu ondertussen op de 77 kilo dus weer bijna op mijn start gewicht van 1,5 jaar geleden en baal als een stekker. Het feit dat ik nu net over het randje van een gezond gewicht zit, zit nu ook gewoon niet helemaal lekker. Zeker niet omdat ik vroeger (toen ik wel nog op hoog niveau sportte) altijd rond de 62 a 65 kilo heb gewogen. Nou hoeft dat niet meer maar zou ik wel onder die 70 kilo willen zitten en blijven. Ik wil nu geen streng dieet volgen om af te vallen, ben van mening dat als ik dooraanpassingen in mijn levenstijl ik er uiteindelijk ook moet komen en kan blijven. haha sorry hoor even stukje frustratie.
Mocht het deze ronde niet raak zijn haal ik ook die van 2besure even kijken hoe het dan gaat. vindt het nu wel lastig om mijn NOD te bepalen.

2e zwangerschap, 3e kindje hier. De eerste keer niets gebruikt. Deze keer wel, omdat mijn cyclus een beetje anders was na de vroeggeboorte van onze zoons. Ik heb de gevoelige testen van 2BeSure gebruikt. Voor mij dus iets te gevoelig. 

Terug
Bovenaan