Zijn er meiden die ook ongeveer bij ronde 16 zitten???

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ik zit nu bij ronde 16 en het wil maar niet vlotten met zwanger worden.
Word er behoorlijk onzeker van, zo op zijn tijd.
Mijn man is al getest en dat bleek erg goed te zijn.
Dus het probleem ligt bij mij grrrr.jammer genoeg.
Ik dacht misschien zijn er wel meer die al zolang aan het proberen zijn en dat we misschien een eigen hoekje kunnen maken??
ik merk het wel

groetjes steenbokje

ha steenbokje

als het deze keer niet lukt gaan wij ook naar ronde 16 bah hoop het niet

het is inderdaad heel vervelend wij hebben ons wel voor genomen om als het nu niet lukt ook naar de ha te gaan wij zijn dus nog niet geweest

wel spannend hoor hoop dat   het niet nodig is

er bestaat trouwens al een voor mensen die langer bezig zijn dan een jaar misschien kun je daar ook wat informatie vinden
heel veel succes

grt knuf m

Hey steenbokje,

Mijn vriend en ik zijn inmiddels in ronde 18. Heb vandaag mijn Nod.
Wij zijn na 7 maanden al naar de ha geweest omdat mijn vriend maar 1 testikel heeft. We zijn allebei onderzocht en ook het sprema van mijn vriend is gewoon goed. Maar toch duurd het zolang. April 2008 mogen we weer naar het ziekenhuis om te kijken wat we nu verder kunnen doen dan zijn we 2 jaar bezig.

Liefs Bontrie

Hey meiden,

Bedankt voor julie reactie.

Bontrie jouw volg ik ook af en toe al op zwanger worden maar reageerde eigenlijk zelden .
Bezig bijtje jouw kon ik nog niet.  I
k ben wel bij de ha geweest omdat mijn cyclus na een jaar op eens heel erg ging veranderen.
Ik werd meestal rond dag 32 ongi maar sinds december rond dag 44 en andere maand weer 30 .
Dus lange maand korte maand en dat is nu nog steeds.
Mijn ha wilde nog geen verwijzing geven, vond me nog te jong en de kans was volgens hem groot dat ik nog binnen dit jaar zwanger zal worden.
Ik ben nu 25 en bijna 26 en wilde graag op jonge leeftijd kinderen maar dat zit er nu nog niet helemaal in.
Maar ik hoop natuurlijk dat de ha gelijk heeft.
groetjes steenbokje

Hallo

Zitten zelf in ronde 16 maar wij weten al dat deze klusbeurt op niets gaat uitlopen. Mijn man is nagekeken en het ligt bij hem. Nu hebben wij volgende week donderdag een afspraak staan bij de gyn.
Wel erg spannend en we weten dan ook niet wat ons te wachten staan maar zijn opgelucht want nu weten we wat er is en kunnen verder.

Liefs

Hoi,
Wij zijn nu met ronde 13 bezig.   Ik heb niet iedere maand een eisprong dus ws. ligt  het probleem  bij mij, ik  kwam erachter door te temperaturen.   Ik heb wel het idee dat ik om de maand een eisprong heb. Afgelopen maand geen eisprong gehad dus hopelijk zit ie er nu wel aan te komen.
Ik ben nu nog ongi, dus ws. heb ik m'n eisprong rond de 16de. Duurt dus nog wel even.
De 18de gaan wij naar de gyn. voor een eerste gesprek.   We zijn vorige week bij de huisarts geweest, ik voor de tweede keer (eerst al in juni) maar nu dus samen met mijn man.   Hij stuurt ons nu gelukkig door, maar wat hij zei verontrustte me wel een beetje, hij zei nl. gezien mijn leeftijd!!   Ik ben nu 29, wordt volgend jaar april 30.  
Maar ja, laat ik maar blij zijn dat we nu onderzocht gaan worden, dan kan er ook evt, iets voor ons gedaan worden en ben ik hopelijk binnen een half jaar eindelijk zwanger. ( ik hoop eigenlijk nog dit jaar, kunnen we bijv met kerst onze ouders blij maken)
Ik kan me goed voorstellen dat je soms onzeker bent, zeker als het zo lang duurt, ook ik vraag me soms af of het wel zal lukken bij ons.   Als dat niet zo is, dan weet ik niet hoe ik zal reageren (als we bijv. definitief te horen zouden krijgen dat het ergens door niet kan)    lijkt me   verschrikkelijk!!!!
Hopelijk komt het er niet op neer dat we 2 jaar moeten wachten, net als jij  Bontrie, tenminste als het bij jullie niet lukt voor april!!   Hopelijk lukt het natuurlijk wel!!!
Ik wens jullie allemaal ook veel succes en hopelijk lukt het ons allemaal snel!!
groet,   MOON

Hallo meiden,

Ik hoor hier nu niet thuis, maar wil toch mijn verhaal aan jullie doen. 2 jaar geleden had ik hier wel thuis gehoord namelijk.

2 jaar geleden waren wij intussen 2 jaar bezig om zwanger te worden. Ik heb geen miskramen gehad ofzo, dus het was echt nog helemaal niet gelukt. Ik heb van mezelf een onregelmatige cyclus, altijd al gehad, vanaf mijn allereerste ongi. Na die 2 jaar hadden wij de stap naar de ha genomen. Deze zei al meteen: we gaan eerst een zaadonderzoek laten doen en daarna stuur ik je door naar de gyn. Het zaad van mijn man was gelukkig goed. Dus wij afspraak gemaakt bij de gyn.
De dag voor onze afspraak bij de gyn. had ik m'n positieve test in handen en inmiddels hebben wij een geweldige zoon die alweer 14 maanden oud is.

Verder heeft mijn huisarts niets over mijn leeftijd gezegd. Ik ben nu 32. En dan denk ik ook vaak aan mijn  oma. Die was 30 toen mijn moeder werd geboren (de oudste van de kinderen) en 42 toen mijn jongste tante werd geboren (het zevende kind).

Dus meiden, probeer, hoe moeilijk het ook is, de moed niet te laten zakken! En ik hoop van harte dat jullie snel ook het geluk mogen hebben dat wij hebben gehad.

Ik wens jullie heel veel sterkte en succes de komende tijd. En hopelijk kunnen jullie net als wij toch uit de MMM blijven!

Wij zitten nu net in ronde 2 voor een broertje of zusje voor Tijs. En kunnen alleen hopen dat we er nu niet weer zo lang op hoeven te wachten.

Groetjes,
Leeuwtje

Hoi Moon

Ik zag dat het jij je zorgen maakte dat de HA had gezegd dat gezien je leeftijd hij je een doorverwijzing gaf. Volgens mij is dat helemaal niet nodig, je zorgen maken bedoel ik dan!
Omdat je al wat "ouder" bent wil hij je gewoon niet nog langer zelf laten uitzoeken.
Meiden die nog jonger zijn worden veel minder snel doorverwezen omdat die nog zoveel tijd hebben.
Wij de wat oudere hebben nog maar een beperkte tijd. Het is nu eenmaal zo dat hoe ouder je wordt het risico op miskramen, gehandicapten kindjes groter wordt.
Klinkt raar want ik zelf ben 33 en voel mij nog helemaal niet oud maar voor kindjes krijgen zit er toch een leeftijd aan gebonden.
Maar volgens mij heeft het daarmee te maken.
Ik zelf ben opgelucht dat wij nu verder kunnen. Niet meer elke maand die teleurstelling.
Vind het super spannend wat ons nu allemaal te wachten staat.
Hopelijk is het zaad van mijn man nog zo in orde dat het gewoon kan via kunstmatige insiminatie.
Maar hou me op de hoogte!

Liefs

Terug
Bovenaan