Zijn er meiden die ook ongeveer bij ronde 16 zitten???

Hoi Evie,
Dank je voor je lieve reactie, ik denk eigenlijk ook wel dat dat het geval is, dat jongere meiden nog niet snel doorgestuurd worden, en jij en ik wel, en natuurlijk is dat wel fijn, maar het drukt je ook wel met de neus op het feit dat ik dertig wordt.   Een aantal jaar geleden kregen vrienden van ons hun eerste kindje, zij is  3 jaar jonger dan mij. Op dat moment begon het bij mij ook al wel te kriebelen, zou leuk zijn om ook een kindje te krijgen. Mijn vriend (nu man) was er toen echter nog niet aantoe.
Soms baal ik er nu van dat we er toen niet toch al mee zijn begonnen, nu  wetende dat het toch enige tijd zou gaan duren.   En als je dan van de dokter te horen krijgt "gezien je leeftijd" dan baal ja nog even extra.
Nu ben ik daar ook wel weer zo'n beetje overheen gestapt, en ben net zo blij als jij dat er nu in ieder geval wordt onderzocht hoe en wat.  
Jij zit ook in een vervelende situatie zeg!!   Ik snap het als je er niet teveel over wilt vertellen, maar is het bij jou man zo dat hij weinig zaad heeft ofzo?  Hopelijk kunnen ze er inderdaad door kunstmatige insiminatie iets mee  
Ik vraag me nl. ook wel eens af of het niet (ook) bij mijn man ligt, want een hele tijd geleden vertelde mijn schoonmoeder(!!!) dat bij de geboorte van mijn man zijn balletjes niet waren ingedaald. Ik heb geloof ik ergens gelezen dat dit ook nadelig kan zijn voor de vruchtbaarheid.     Nou ja, we horen het verder wel bij de gyn.
Ik hou je op de hoogte, jij mij ook??
groet, MOON

Terug
Bovenaan