Zijn er moeders met een kindje van jonger als 1 jaar.....???

hallo, ik zat vorig jaar hier ook bij jongegezinnen en toen was k zwanger van mijn eerste zoontje..
dies inmiddels 8maanden en ben er gister achtergekomen dat ik weer zwanger bent..
nu ben ik benieuwd of er nog meer meiden/vrouwen zijn die kort achter elkaar hun 2e,3e etc. kindje krijgen..
en of ze denken of het nu makkelijker word als de vorige bevalling.....

nou groetjes kim, mama van tiango..

hoi,
gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
ik ben wel zwanger van 2e, maar deze is 14maanden oud. En of de bevalling sneller gaat bij een 2e? Ze zeggen van wel. Helaas heb ik 1e x een keizersnee gehad en is de weg nog niet vrijgemaakt in vorige bevalling...
Groetjes mira

Hoi,

Hier echt een mamma met nog een baby,mijn zoon is van vorig jaar augustus en nu 7 maanden oud,wij zijn bezig voor de 2 de en misschien hoor ik hier ook bij,althans als de test vrijdag positief aangeeft haha.Mijn man heeft overigens kanker gehad waardoor we sneller een tweede willen ook is mijn man 16 jaar ouder dan ik.

liefs nice(mama van Peter 25-08-2007)

hoi,

Hier nog een mama met een dochter van 8 maanden en al bijna 12 weken in verwachting van de 3e.
ik kom van het forum oktober maar lees af en toe ook hier even mee.
Wij hebben bewust gekozen voor een 3e zo snel achter onze dochter aan.
Onze oudste dochter is nu 2,5 jaar.
het zal even druk worden maar ach ook dat went!

Trotsemama3 (oktober forum)

haha leukkk...
ben ik in iedergeval niet de enige..
mijn zoontje is nu vandaag precies 8maanden... en had maandag een test gedaan...
ik weet niet precies hoever ik nu ben, denk een week   of 5.. moet nog een termijn bepaling doen..
ben wel benieuwd...
ben ook benieuwd hoe tiango er op reageerd omdat ie zelf dan ook nog klein is als ik ga bevallen...
hebben jullie leuke/slechte ervaring mee??
zo ja..
vertel.. vind ik wel leuk om te weten allemaal..

haha groetjes kim

Heey
Hier weer mama van het oktober forum..
ik denk dat mijn dochter (nu 8 maand) nog te jong is om het goed te begrijpen als de baby geboren is.
ben bang dat ze erg ruig is op die leeftijd (15 maanden)
Toen mijn jongste dochter geboren werd was onze oudste dochter net 2 jaar! zij snapte het echt en vond het heel leuk!  de versiering in en om het huis wa natuurlijk helemaal geweldig en al die aandacht en leuke cadeautjes die ze kreeg! ook was ze meteen verliefd op dr zusje! gaf dr constant kusjes en wilde haar steeds vast houden..
maar ik denk dat dat met onze jongste wel iets anders gaat straks.. ik denk dat ik goed op moet letten op haar grijpgrage handjes...hihi
we zullen zien...
Liefs trotsemama3

Hebben jullie een makkelijke bevalling gehad??
Ik niet, ik ben in totaal 39,5uur bezig geweest..
Na de 30uur kreeg in dan eindelijk mn ruggeprik..
Was echt kapot.. Mijn ontsluiting wilde zelf maar niet op gang komen..
Had na die 30uur nog maar 1cm ontsluiting..
Heb wel het geluk gehad dat ik mocht persen terwijl alles nog verdoofd was..
Niet uitgescheurd, niets gevoeld..
Das wel lekker.. :D

xxxxx

Jeetje tiango dat is wel heftig zon bevalling!
mijn eerste bevalling duurde gemiddeld 6 uur. ging vrij vlot, wel ingeknipt en geen persdrang gehad waardoor de kleine met een vavuum gehaald is.
de 2e bevalling daar en tegen was geweldig snel! had contstante weeen maar niet heftig, verloskundige gebeld en aangezien ik al 10 dagen over tijd liep heeft ze met 3 cm mijn vliezen gebroken. binnen het uur had ik een wolk van een dochter in mijn armen!
zo snel ging dat alles, dat ik wel flinke naweeen heb gehad...
ik mag dus niet klagen over mijn bevallingen.. ben benieuwd hoe lang ik er met de 3e over doe..
liefs Trotsemama3 (oktober forum 11 weken en 4 dagen in verwachting)

Terug
Bovenaan