Zijn er nog andere Januari mama's??

Hallo,

Ik weet sinds afgelopen woensdag dat ik zwanger ben! Superspannend en superleuk natuurlijk! Het is mijn eerste zwangerschap en als het goed is, ben ik 4 Januari 2012 uitgerekend.

Nog meer Januari-mama's??

Liefs! C.

oh je bent nog helemaal alleen!! ik hoop deze maand bij je te komen in dit forum!!! hopelijk komen er even gauw bij je hier!!
misschien tot later in de maand!
groetjes neomi(zwanger worden forum)

ik ben ook zwanger weet het sinds maandag,het zou voor 7 januari zijn. een testje gedaan en ja hoor positief, nu 18 mei naar de gyneacoloog. heb al een zoontje van 3 jaar en in februari een miskraam.
Hoop dat alles nu goed gaat. Ik voel me in ieder geval goed zwanger. xxx

Hoi meiden ik ben een mama van januari 2011 maar ik heb gisteren gehoord dat ik weer zwanger ben mijn zoontje is op 9 januari 2011 geboren hij is bijna 4 maanden en nu ben ik weer zwanger en als het goed is ben ik ook een mama van 6 januari 2012 uitgerekende datum. ik kan het nog steeds niet geloven echt onverwachts. nu al de tweede!
Ik heb twee keer achter elkaar testjes gedaan en ja alle twee positief ik moet nog een afspraak maken. liefs kubos

Wat gezellig! Wordt steeds drukker hier! Gefeliciteerd allemaal! Hopen dat alles goed gaat! En natuurlijk bedankt voor de felicitaties van de andere mama's!

Liefs, C.

Terug
Bovenaan