Zijn er nog andere Januari mama's??

Hallo allemaal!

Hier nog een januari-mama (als alles goed blijft gaan)!

Vorige week heb ik een test gedaan, ik voelde me al een tijdje niet mezelf. En ja hoor, zwanger! En 3+ (dus al ruim 5 weken). Na enig uitzoekwerk kwam ik erachter dat ik 6 januari uitgerekend ben. Gek hoor!

Gelukkig nog weinig last van kwaaltjes. Behalve een erg moeilijke stoelgang (is sinds deze week wel stukken beter trouwens) en sinds 2 dagen erg zere borsten en word nu ook snel moe.

Leuk om met jullie ervaringen te delen! Allemaal een heel goede zwangerschap gewenst!!

Hallo januari mamma's,

Als alles bij ons goed gaat zal ons kindje tussen 31 december en 4 januari komen
waarom zo'n brede schatting omdat mijn cyclus 25 dagen is en geen 28 dagen en ik weet wrs wanneer het gemaakt is.
Dus vandaar afgelopen maandag eerste bezoek verloskundige gehad en 31 mei de termijn echo erg spannend hoor.
ik heb ook erg gevoelige borsten, een opgeblazen gevoel, moe en ik moet veel plassen.
Verder nog geen last.
Ik heb zelf 2 kinderen een van 04-05-1998 en 18-07-2001 en mijn vriend heeft ook een van 04-02-1998.
Dit zal ons eerste kindje samen zijn.
Veel succes allemaal, en een goede zwangerschap.

Allereerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
K ben uitgerekend op 8 januari 2012, ons eerste wondertje! Tot nu toe gaat t erg goed, ik heb wel wat kleine kwaatjes (vaak naar de wc, gevoelige borsten, opspelende hormonen) maar dat hebben we allemaal wel denk ik! 1 juni hebben we de 1e afspraak bij de verloskundige, ben erg benieuwd!

Groetjes, Sandra

Terug
Bovenaan